Patek Phillippe maakt wat nieuws:
En voila, Steinhart ook

Wat ik echt leuk aan dit draadje vind is dat door de eensgezindheid (gezamelijke liefhebberij) we elkaar niet in de haren vliegenRobin schreef:@Tim N, ik snap je punt, en ieder het zijne. Ik vind de afgebeelde Zenith EP 'niet zoveel aan', veel liever die van Rico of andere EP(in 'n ander 'mooier'jasje' imho) De vergelijking snap ik. Maar ik denk dat de Zenith een iconisch uurwerk(EP) in een aardig (maar niet zo tijdloos, doet me heel 90s aan persoonlijk) jasje heeft, en 'any' (pre) Daytona met 'n EP of een eigen caliber een icoon an sich is. Qua (wijzerplaat etc) afwerking haalt Zenith dat nooit weet ik...Maar ja een Daytona is 3 en vaker 4x zo duur, want vanaf 7k euros moet ik erg lang zoeken naar 'n speld in 'n hooiberg(staalversie)
@Steinhart verhaal:
Beter goed gejat dan slecht bedacht, met dvd eensch in zoverre, Zenith hat die Aeronef militaire klokken al in de jaren '20 van de vorige eeuw, en daar keek PP weer naar, want de 'voorlopers'van deze Calatrava Travel Time lijken niet op deze:
Verder 'te gek' zowel positief als negatief dat PP een 'pure vliegenierklok'in alleen witgoud uitbrengt.
>40k euro tóch?
https://www.hodinkee.com/articles/patek ... ravel-Time" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar wel mooi dat we in dit draadje van-de-hak-op-de-tak qua merken/modellen gaan, we blijven niet hangen bij een bepaald thema /type klok. Klokken zijn skitterend. Ben blij dat ik deels daarvan mijn beroep heb kunnen maken. Fascinerend gewoon, van 'n Swatch/G Shock naar zo'n PP hierboven.
Dit is echt extreem ja.Robin schreef:Inderdaad!
Wie in de markt is. Doen! Ik kan niks anders zeggen.
Ik heb 'm niet te liggen op het moment.
Wel bijzonder dat ze dit tijdens de Sint/Kerstdrukte doen. Dan komen de mensen gewoonlijk toch wel. Dit geeft wel te denken qua 'strategie'...
klopt.dvh schreef:Volgens mij was die Ace aanbieding maar één dagje. Gisteren dus.
Op het horlogeforum staat nu ook zo'n moonwatch zoals jij hem besteld hebt Robin. Met doos enzo. Voor 3k...
Gozer was hem na 1 dag al beu.. ( lol )...
Ik begrijp dat niet zo.. Ondanks dat ik behoorlijk flipper..
Robin schreef:Erik begrijp ik, dit is een 'vintage' ding.
David, dat snap ik vaak ook niet. Man draait verlies. Hou 'm dan eventjes in de kast. Heb je 'n link naar dat ding?
Is 'n leuke set. Dat gaf de doorslag en ook de nieuw geschroefde stalen band(nouja hij gaat toch meteen op NATO) en dan zien we wel weer wat we ermee doen:) Kan m'n vrouw d'r Ladydate van >30 jaar oud in de kast leggen en mijn SD gaan dragen, vindt ze stoer. Vrouwen...
Hij stond er vanmorgen nog gewoon tussen.Robin schreef:ErikS, Huh je bedoelt op winkelmandje/wagentje betalenscherm al vanaf gisteren en nog niet geklikt ofzo?
David thanks.
Gebruikers op dit forum: Darudevampire, EricYellow, Kadett, MParallel, Philipoo, Sabberjoch, Wimo en 11 gasten