Hoe vang je nou eigenlijk een vis?.....zo dus:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Bijna goed....de lens is een Minolta 200mm. f/2.8 G HS, met een vast brandpunt dus, een ouwetje uit 1989, maar hij doet nog goed z'n werk.Walter schreef:Aan de EXIF-data te zien is het een Sony Alpha 77-II body, opname 1/2000 f3.5 op 200mm, de lens is denk ik de 70-200mm f/2.8?
In dat geval ga je gewoon zone focussen?dvh schreef:Wat dat betreft faalt de mirrorless m4/3 camera big time wat betreft bewegende foto's. Want daar lukt dit écht niet mee
Dus dat beest was de hele dag aan het vissen begrijp ikOpa schreef:Ik heb hier wat gesmokkeld, nr.6 en nr.8 horen hier eigenlijk niet in thuis, die zijn een kwartier eerder gemaakt, maar ik vond ze hier wel in passen.
David, volgens mij heb je nogsteeds dezelfde camera met een erg kort bereik? Oftewel, gewoon zone focussen vanaf een bepaald aantal meters tot in oneindig. Volgens mij geeft dat ding van jou dat perfect aan.dvh schreef:Dan nog. Deze snelheden pakt ie gewoon niet. Krijg je vrijwel nooit een zuiver beeld. Laat staan een hele serie
Fuji haalt die snelheid met de X-T1, maar het grootste probleem is niet de opnamesnelheid of de AF van die camera. Het is het feit dat de zoeker de snelheid niet echt bij kan houden. Je hebt gedurende die 8 opnamen een soort van blackout waarbij je wel iets van beeld ziet, maar niet realtime. Ben dan ook razend benieuwd wat mijn X-T1 gaat opleveren op een circuit. Voor de zekerheid mijn D300 en 300mm nog niet weggedaan...Opa schreef:Heb even gekeken naar de tijden van de laatste foto's en ik heb 8 foto's gemaakt om 20:43:16, zijn dus 8 foto's per seconde.
Er zijn volgens mij nog geen systeemcamera's die dat aantal redden.
Beetje grote pupillen?!dvh schreef:We moesten een metamorfose-foto voor in de krant maken...
We moesten maar zien wat we ervan zouden maken...
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], EricYellow, Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 5 gasten