Goh soms wel, soms niet.Mark 320iS schreef:Xenon zou ik dus niet doen! Vind het er wel gaaf uit zien zo. Ik zat bij het zien van jouw foto's juist te twijfelen of ik bij die van mij de halogeenlampen niet terug zou zetten. Bij mij is namelijk ooit xenon ingebouwd, maar ik heb de originele koplampen nog.Rabbit schreef:Bedankt voor de leuke reacties. Staan nog op de planning:
Momenteel staat de teller op 73300 km.
- Stuurinrichting veranderen ( indien niet te waanzinnig duur )
- Xenonkoplampen monteren
- Airbox
Vind je het stuurhuis zo een probleem? Ik vind het wel wat 'rust' geven, bij mijn Giulietta QV die een zeer directe stuurinrichting had vond ik het veel onrust geven bij snelle bochten.

Waar ik me meer aan stoor, maar ik weet niet wat het is, is het volgende: als ik een bocht zeer snel neem, dan geeft hij mer gelijk niet nodige vertrouwen, hij voelt "zwaar" aan in de bochten,zonder dat ik kan zeggen wat hij wil doen: ondersturen / ondersturen.
Kan ook liggen aan het feit dat ik de KW zijn rebound redelijk zacht gezet heb. Maar dat kan dat toch niet veroorzaken.
Het liefst zou ik hem zo comfortabel hebben als nu, zonder al teveel roll.
Ivm die xenons: wat heb je hiervoor gedaan? Ik heb hem gecodeerd en normaal zouden de koplampunits plug and play moeten zijn. Ervaringen mee?
Ik vind het knapper met xenons, en soms vind ik het wel iets "oldschool" hebben.
Ik ben een grote twijfelaar hoor.