Nee, het zijn de klauwen van een e39 5-serie, ik zocht de 40/20 die 40 voor afstand aanslag naar hart schijf, en de 20 voor de 20 mm schijf.e30touring1990 schreef:Mooi werk René! Je pakt het grondig aan. Welke klauwen zijn dat? Ook X5 48is?
Even een zij sprongetje; hoe ga jij alles op kenteken zetten naderhand aangezien het bij jou nog moeilijker zal zijn dan bij mij ivm het feit dat een s65 nooit is geleverd in een Z3?
De gok was te hopen dat de montagepunten ook 56 mm zouden zijn, maar wist al dat die kans klein zou zijn, immers 56 mm komt niet veel voor, eerder dus die 76 mm.
Ik kon ook zo geen verdere gegevens vinden op het web, en dan nog zou je zitten met de juiste plaatsing op de remschijf...dus afhankelijk van lengte pootjes of hoogte remklauwbracket.
en dus, 2 van de 3 punten goed, dat 1ne punt moet ik maken.
Dat van op kenteken wordt een gok op de makkelijke normale weg, maar ik hou zeker rekening mee dat ik ervoor verder weg moet.
Het ligt er ook vaak aan wie je helpt en of hoe je jezelf opstelt soms, beetje een combo van, hopelijk hoeft het niet via een lange omweg, achja misschien zijn volgend jaar de regels omtrent zoiets weer wat versoepeld