niks, ik ben helemaal genezen van auto's, alleen nog een nood auto, de Ka en de nood fiets een oude gazelle v men paWJ schreef:Wut.
En nu? (op de Ka na)

maar niet heus, had een heel lange lijst met auto's, maja meeste al lang verkocht en ik trek er niet snel meer zo ver op uit.
maar wezen kijken bij 1 van de mooiere TVR Chimaera's 5.0 origineel NL, maar na van alles nakijken en wel wat kunnen vinden, ging ik in de kar zitten en verwachte net zoiets als vroegah in de TVR Griffith...
Maar niet dus...door de andere neus e.d. leek die vrij korte TVR heel lang en onoverzichtelijk...en knieen aan het dash bijna...nah, dus nog 5x opnieuw instappen (baalde er van) dus nope...voor nop een eind gereden, maar weet het nu zeker, geen Chimaera dus net als een GT40 ook zoiets, voelt ook onoverzichtelijk.
Nah, toen maar andere optie op terugweg ff langs vd Kooi

maar...die was net verkocht

Toen aan tafel gezeten voor zo'n nieuw type, maja schrijf je nog wat af, konden wel een leuke deal maken maar mij wat te nieuw, dus zoekopdracht daar staan.
Maar ondertussen geslaagd met wat anders, waar wat anders in komt

duurt alleen een hele tijd voor alles klaar is, de bouwer is nog druk en meer vertel ik er nog niet over

Als ik zover ben maak ik wel een draadje, beloofd wat leuks te worden, nu moet ik nog veel geduld hebben.
En natuurlijk een deel van het geld alvast afgelost op mijn hypotheek, staat het ook mooi en weer wat lagere lasten, dus ook leuk.
Klopt, na bijna 9 jaar moest ik wel even slikken, ik schrok er van en kwam helemaal niet goed meer uit mijn woorden toen de koop rond was en dat ze hem graag wilden overnemenRiceaux schreef:Zal inderdaad evenzijn, tot et volgende stuk speelgoed in de garage staat.

Een garage eigenaar die voor die klant helpt kwam de auto met een vrachtauto/lader ophalen, was heel enthousiast, was ook zijn droomcar