Via een collega kan ik een (op het eerste gezicht) nette BMW 330ci overnemen. De eigenaar is liefhebber is de auto moet (volgens zeggen dan) te allen tijde picobello in orde zijn of hij wordt naar de garage gebracht.
De auto is van 2004 en heeft 340 k op de klok. Nu ben ik nooit zo bang van een hoge km stand, mits de auto goed verzorgd is, maarrr....340k is wel heuul erg veel voor een benzine

Lang verhaal kort, ik ben meer bekend met Japans turbo spul en wil vanwege veel rijden voor werk gaan overstappen naar Duits Priemiejum

Dit hok moet voor 4000 euro te koop zijn. Daar kun je je op zich geen buil aan vallen. Ik zit echter wel een beetje met de inruil. Eigenlijk wil ik een 130i gaan rijden. Een e46 coupe vind ik een heel fraaie auto, maar ik zie mezelf er niet langer in rijden dan een jaar. De vraag is dan of er nog zo'n gek is net als ik die een auto met dergelijke km stand aandurft..
* Kan zo'n auto nog even mee?
* Op welke punten moet ik specifiek letten ( ik ken de verhalen van Vanos, draagarmen en gescheurde subframes)
Alvast bedankt voor het meedenken