Porsche Cayman GT4 by GetSpeed
3.8 L Hubraum Mittelmotor mit 385 PS/420 Nm und einem Top-Speed von 295 km/h. Serienmäßig ausgestattet mit einem höhenverstellbarem Fahrwerk und einem 6-Gang Schaltgetriebe inkl. automatischen Zwischengas bringt der Cayman GT4 gute Voraussetzungen für die Rennstrecke mit.
Für uns eine Herausforderung noch mehr aus dem Cayman GT4 raus zu holen, denn
um auf der Nordschleife schnell zu sein, braucht man vor allem ein sehr gut abgestimmtes Auto. Mit den richtigen Komponenten und dem richtigen Setup ist das Nordschleifen-Tool sicherer und einfacher zu fahren.
Käfigerweiterung
Schnelles Fahren macht nur mit der maximalen Sicherheit Spaß. Daher haben wir dem Porsche eine Käfigerweiterung für das optionale Clubsportpaket verbaut.
Endless Bremsbeläge
inkl. Stahlflexbremsschläuche mit einer Rennbremsflüssigkeit für die beste Bremsleistung in jeder Situation.
KW-Competition 3-fach
In Sachen Fahrwerksoptimierung ist der Cayman jetzt mit einem KW-Competition 3-fach Fahrwerk ausgestattet.
Unibal Umbau
Alle Fahrwerksteile mit Gummilager wurden auf Unibal-Lager umgerüstet und bieten die absolute Fahrstabilität.
Trofeo R
Zum Schluss sorgt der Pirelli Trofeo R Reifen für den richtigen Grip auf der Rennstrecke und bringt die letzte Sekunde.
Setup
GetSpeed Setup für Fahrwerk und Achsgeometrie runden das Paket ab und sorgen für das perfekte Handling und die optimale Fahrbarkeit des Cayman.
Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
- JP
- Berichten: 34587
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Boomer Life Matters
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
wel een onzierlijke rolkooi...bespaard wel het dash, dat dan weer wel 

-
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 03 mar 2014, 21:27
- Auto: 911 carrera, Macan S, 911SC
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
Heb mn 2014 Cayman deze week ingeruild voor een GTS.....ik vond de Spyder teveel gedoe met het dakje, kregen ze bij de dealer niet eens voor elkaar
, GT4 is mij iets te opvallend.....

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
dus het nwe dakje van de spyder is nog steeds vrij ingewikkeldBurton schreef:Heb mn 2014 Cayman deze week ingeruild voor een GTS.....ik vond de Spyder teveel gedoe met het dakje, kregen ze bij de dealer niet eens voor elkaar, GT4 is mij iets te opvallend.....

dus nu een GTS, weer een stapje hoger dan de 'normale' Cayman, welke kleur is het geworden?
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
zilver staat wel dik op deze GT4


http://www.autogespot.be/nl/porsche-981 ... 2015/08/20" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autogespot.be/nl/porsche-981 ... 2015/08/20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Joy
- Berichten: 10880
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
Gefeliciteerd!Burton schreef:Heb mn 2014 Cayman deze week ingeruild voor een GTS.....ik vond de Spyder teveel gedoe met het dakje, kregen ze bij de dealer niet eens voor elkaar, GT4 is mij iets te opvallend.....

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
en dit ook wel



http://www.autogespot.nl/porsche-981-ca ... 2015/08/19" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autogespot.nl/porsche-981-ca ... 2015/08/19" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 03 mar 2014, 21:27
- Auto: 911 carrera, Macan S, 911SC
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
Ja Joy, bleef kriebelen.......wit met zwarte velgen, volstrekt onverstandig
maar heel leuk
Was demo, dus kon hem meteen meenemen!

Was demo, dus kon hem meteen meenemen!
- Joy
- Berichten: 10880
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
Tof! Dat is een racy kleurstelling. Weer eens wat anders dan chique bruin.Burton schreef:Ja Joy, bleef kriebelen.......wit met zwarte velgen, volstrekt onverstandigmaar heel leuk
Was demo, dus kon hem meteen meenemen!


-
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 03 mar 2014, 21:27
- Auto: 911 carrera, Macan S, 911SC
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
Deze dus......
- Bijlagen
-
- porsche-cayman-coupe-benzine-wit--95242708-Medium.jpg (45.89 KiB) 1953 keer bekeken
-
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 03 mar 2014, 21:27
- Auto: 911 carrera, Macan S, 911SC
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
en dit ingeruild..........nooit gerealiseerd dat het verschil zo groot was....GTS in sport plus is echt een totaal andere auto dan de 2.7 Cayman
- Bijlagen
-
- porsche-cayman-coupe-benzine-bruin--99356666-Medium.jpg (64.37 KiB) 1950 keer bekeken
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
mooi hoor, dus van 2.7 naar 3.4 en een stukje stoerder, mooi zo dat wit met die zwarte velgen 

- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
Heel gaaf ! Ben benieuwd naar meer fotos. Geluid GTS is echt briljant ook.Burton schreef:Heb mn 2014 Cayman deze week ingeruild voor een GTS.....ik vond de Spyder teveel gedoe met het dakje, kregen ze bij de dealer niet eens voor elkaar, GT4 is mij iets te opvallend.....
- romo
- Berichten: 27085
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
Feli !!!
Geluid is idd super, maar nu, veel dagelijkse km`s is het tijd om ook wat "min punten" te benoemen, althans zoals ik het ervaar.
- Het stuur is absoluut te dun, het is mijn eerste en laatste alcantara stuur ook, het voelt veel te synthetisch aan, heeft niet het gevoel van leder dat veel beter grijpt. Het is zweterig, plakkerig, zo`n stuur wil ik niet meer.
- Stoelen (sportstoel +), te weinig lumbaal steun, te ruim voor mij in de taille, het zitvlak is te kort (ik heb niet eens lange benen) en het boven been wordt onvoldoend ondersteund, wat leidt tot een soms verkrampte zit houding. Gisteren zat ik even in de nieuwe kar van Macboy, nou dan voel ik het verschil direct, dit ten faveure van de BMW. Het zit gewoon beter voor mij. Het M stuur is zoveel beter qua gevoel en grip, de Porker komt niet in de buurt.
- Dan het sturen zelf, het is moeilijk te omschrijven, maar ik doe een poging; hoe raar het het ook klinkt, de kar mist een bepaalde manier van directheid, niet dat het niet agiel is, of dat ie niet hard door een bocht kan, maar het echte kart-achtige vind ik er niet in terug, bij uitstek zou deze auto dat moeten hebben. Kan aan de stuurhuis ratio liggen ( de Spyder is ook voorzien van een korter stuurhuis dacht ik? Zal niet voor niks zijn) Het voelt allemaal een beetje lijzig bij gebrek aan een betere term. Wellicht toch door EPS?
Dan op snelheid door een bocht, dat onderstel wil wel, geen twijfel, maar dan het sturen. Het stuur vraagt in een bocht altijd om kracht ( op een manier dat het doet denken aan een voorwiel aandrijver !!) Er is een zeer groot en sterk zelf centrerend vermogen aanwezig, in een bocht ben je continu aan het "vechten" om hem er goed in te houden. Ik weet dat het raar klinkt, maar dit is wat ik ervaar en voel.
-Ergonomie van de Porker is in de middeleeuwen blijven staan, als het gaat om bediening, knoppen, het wordt tijd voor een P drive of zo iets.
Dan nog iets anders opvallend; Veel mensen die in en BMW hebben gereden, mn ook hard, weten dat je dan 1 met zo`n kar wordt, de BMW voelt klein, compact en is een met de bestuurder, velen zullen dit direct herkennen. Nu, dit gevoel mis ik compleet in de Porker !
Het zijn aspecten die je niet direct opvallen als je gaat proefrijden maar zich na meer KM`s gaan openbaren.
Pluspunten zijn uiteraard exterieur en algehele vormgeving, toerengeile motor en briljant geluid, de PCCB zijn de kers op de taart, fantastisch, ik kan niets anders zeggen
Geluid is idd super, maar nu, veel dagelijkse km`s is het tijd om ook wat "min punten" te benoemen, althans zoals ik het ervaar.
- Het stuur is absoluut te dun, het is mijn eerste en laatste alcantara stuur ook, het voelt veel te synthetisch aan, heeft niet het gevoel van leder dat veel beter grijpt. Het is zweterig, plakkerig, zo`n stuur wil ik niet meer.
- Stoelen (sportstoel +), te weinig lumbaal steun, te ruim voor mij in de taille, het zitvlak is te kort (ik heb niet eens lange benen) en het boven been wordt onvoldoend ondersteund, wat leidt tot een soms verkrampte zit houding. Gisteren zat ik even in de nieuwe kar van Macboy, nou dan voel ik het verschil direct, dit ten faveure van de BMW. Het zit gewoon beter voor mij. Het M stuur is zoveel beter qua gevoel en grip, de Porker komt niet in de buurt.
- Dan het sturen zelf, het is moeilijk te omschrijven, maar ik doe een poging; hoe raar het het ook klinkt, de kar mist een bepaalde manier van directheid, niet dat het niet agiel is, of dat ie niet hard door een bocht kan, maar het echte kart-achtige vind ik er niet in terug, bij uitstek zou deze auto dat moeten hebben. Kan aan de stuurhuis ratio liggen ( de Spyder is ook voorzien van een korter stuurhuis dacht ik? Zal niet voor niks zijn) Het voelt allemaal een beetje lijzig bij gebrek aan een betere term. Wellicht toch door EPS?
Dan op snelheid door een bocht, dat onderstel wil wel, geen twijfel, maar dan het sturen. Het stuur vraagt in een bocht altijd om kracht ( op een manier dat het doet denken aan een voorwiel aandrijver !!) Er is een zeer groot en sterk zelf centrerend vermogen aanwezig, in een bocht ben je continu aan het "vechten" om hem er goed in te houden. Ik weet dat het raar klinkt, maar dit is wat ik ervaar en voel.
-Ergonomie van de Porker is in de middeleeuwen blijven staan, als het gaat om bediening, knoppen, het wordt tijd voor een P drive of zo iets.
Dan nog iets anders opvallend; Veel mensen die in en BMW hebben gereden, mn ook hard, weten dat je dan 1 met zo`n kar wordt, de BMW voelt klein, compact en is een met de bestuurder, velen zullen dit direct herkennen. Nu, dit gevoel mis ik compleet in de Porker !
Het zijn aspecten die je niet direct opvallen als je gaat proefrijden maar zich na meer KM`s gaan openbaren.
Pluspunten zijn uiteraard exterieur en algehele vormgeving, toerengeile motor en briljant geluid, de PCCB zijn de kers op de taart, fantastisch, ik kan niets anders zeggen
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
mooi verhaal, kan ik me wel wat bij voorstellen
zo zijn er bv vele verhalen over die 996 GT3 fantastisch ala supercar bewijze van.
destijds toen ik de S54 m coupe had gaan kijken bij 2 van die GT3's maar kon er niet fijn in zitten qua stoel/pedalen/stuur e.d. op de 1 of andere manier voelde dat niet 'goed' of relaxed/1 met zeg maar in beide auto's, buiten dat 1 ook een aardig zwaar leven had gehad.
toen nog wezen kijken bij 2 Ferrari Testarossa immers Miami vice e.d.
maar jee...schrok van die wagens qua bouw kwaliteit
(althans van die 2 wat ik bekeek) en natuurlijk in
het achterhoofd houdende van die distributie riemen e.d. maar ook de zit achter het stuur is niet echt Lotus Elise zeg maar
dus nee, toen wist ik het zeker, zoiets hoef ik ook niet.
Toen nog naar een heel fraaie Ferrari 355 GTB in yellow wezen kijken bij een particulier, die man wilde mijn auto ook wel inruilen, prachtige wagen, maar stoelen veels te breed dus no grip at all voor mij, dan dat stomme schakel patroon en me niet echt super prettig voelde qua zit e.d. in die kar zoals ik bv gewend was met al die M coupe's wat ik al eerder had en op dat moment ook nog 1 had.
Ook met die auto hoefde ik niet te rijden om overtuigd te worden, moet me al goed voelen als ik instap en achter het stuur zit e.d. als de stoel e.d. is afgesteld, ook hou ik van een goed overzicht van een auto en dat is al buiten het rijden om.
als je vanaf bovenstaande auto's weg kwam en dan weer in je M coupe (Z3) stapte, klopte alles weer, wat een heerlijke auto is het toch zo'n M coupe.
Je moet voor de gein eens in een Lotus Elise (of Exige) rijden of zo'n Artega GT
dan heb je ook leuke reverentie punten, of idd een leuke (niet te grote/zware) BMW.

zo zijn er bv vele verhalen over die 996 GT3 fantastisch ala supercar bewijze van.
destijds toen ik de S54 m coupe had gaan kijken bij 2 van die GT3's maar kon er niet fijn in zitten qua stoel/pedalen/stuur e.d. op de 1 of andere manier voelde dat niet 'goed' of relaxed/1 met zeg maar in beide auto's, buiten dat 1 ook een aardig zwaar leven had gehad.
toen nog wezen kijken bij 2 Ferrari Testarossa immers Miami vice e.d.

maar jee...schrok van die wagens qua bouw kwaliteit

het achterhoofd houdende van die distributie riemen e.d. maar ook de zit achter het stuur is niet echt Lotus Elise zeg maar

Toen nog naar een heel fraaie Ferrari 355 GTB in yellow wezen kijken bij een particulier, die man wilde mijn auto ook wel inruilen, prachtige wagen, maar stoelen veels te breed dus no grip at all voor mij, dan dat stomme schakel patroon en me niet echt super prettig voelde qua zit e.d. in die kar zoals ik bv gewend was met al die M coupe's wat ik al eerder had en op dat moment ook nog 1 had.
Ook met die auto hoefde ik niet te rijden om overtuigd te worden, moet me al goed voelen als ik instap en achter het stuur zit e.d. als de stoel e.d. is afgesteld, ook hou ik van een goed overzicht van een auto en dat is al buiten het rijden om.
als je vanaf bovenstaande auto's weg kwam en dan weer in je M coupe (Z3) stapte, klopte alles weer, wat een heerlijke auto is het toch zo'n M coupe.

Je moet voor de gein eens in een Lotus Elise (of Exige) rijden of zo'n Artega GT

- Arthur
- Berichten: 43445
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
Dus als de 1M verkocht is de Cayman er ook uit voor een nieuwe BMW?
Want als alleen het uiterlijk, geluid en de remmen je iets doen en de rest zijn minpunten dan weet ik niet wat je nog met die kar doet?
Want als alleen het uiterlijk, geluid en de remmen je iets doen en de rest zijn minpunten dan weet ik niet wat je nog met die kar doet?
- romo
- Berichten: 27085
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
Arthur schreef:Dus als de 1M verkocht is de Cayman er ook uit voor een nieuwe BMW?
Want als alleen het uiterlijk, geluid en de remmen je iets doen en de rest zijn minpunten dan weet ik niet wat je nog met die kar doet?
Terechte constatering, als de M2 leverbaar is en ben ik er wel klaar mee denk ik.
De 1M hoeft niet noodzakelijkerwijs al weg te zijn, de Cayman kan ik zo inruilen.
- Arthur
- Berichten: 43445
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
Het kan verkeren
Maar wel begrijpelijk als ik je relaas lees.

Maar wel begrijpelijk als ik je relaas lees.
- romo
- Berichten: 27085
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
Het leven is een continu leer en verbeter proces, waarvan akte........Arthur schreef:Het kan verkeren![]()
Maar wel begrijpelijk als ik je relaas lees.

Porker geproefd en geprobeerd, next over niet al te lange tijd.
- Robin
- Berichten: 55638
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
Goh. Hulde aan Romo die de term cognitieve dissonantie(edit, verkeerde term, hoe heet 't als men een product aanschaft en ook al valt 't tegen dan bij hoog en laag erbij blijven dat je er tevreden mee bent?) gewoon totaal vreemd is:)
Aan de andere kant had ik dit totáál niet verwacht, van de scherpste Porsche lijn van 't moment. Bij 'n Elfer kan ik me iets voorstellen dat zijn speedboten met de 'motor op de verkeerde plek' in 't algemeen(insturen is anders, echt niet mijn ding) , maar een Cayman? Goh.
Aan de andere kant had ik dit totáál niet verwacht, van de scherpste Porsche lijn van 't moment. Bij 'n Elfer kan ik me iets voorstellen dat zijn speedboten met de 'motor op de verkeerde plek' in 't algemeen(insturen is anders, echt niet mijn ding) , maar een Cayman? Goh.
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
Mooi verhaal Romo. Over die stoelen: zou je deze problemen (bovenbeen ondersteuning/lumbaal support) ook hebben gehad bij de Sport Buckets?
En ook: Heb je de adaptieve of de 'normale' Sport Plus stoelen? (respectievelijk de 18-weg of 2-weg verstelbare)
En ook: Heb je de adaptieve of de 'normale' Sport Plus stoelen? (respectievelijk de 18-weg of 2-weg verstelbare)
- romo
- Berichten: 27085
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
Normale sport+, dus 2 weg verstelbare.
De sportbuckets, de "vouwbare" heb ik mee proefgereden, was ik na 30 minuten brak en gaar van. Die moet ik zeker niet hebben, heb bij introductie GT 4 ook in de "lightweightbuckets" gezeten(de standaard 918 stoelen dus, die zijn niet vouwbaar) die zaten voor de 1e indruk beter, maar ook daarvoor geldt dat je lange afstanden mee moet rijden voor een finale oordeel.
Mijn indruk na een jaar Porker GTS (morgen is ie 1 jaar jong) is dat stoelen, ergonomie, sturen het niet haalt bij mijn BMW ervaring/beleving, in die zin is dat niet afwijkend van mijn proefrit 26-10-2013, waarbij ik toen voorzichtig dezelfde conclusies trok.
Nog een paar punten die me te binnen schieten;
Sommigen vinden een BMW claustrofobisch zitten, ik vind het heerlijk. De Porker geeft veel te veel ruimte door een te smalle middentunnel, je legt je "gas been" er niet lekker tegenaan, want te ver weg. Daardoor krijg je een zwabberbeen/voet ala Gerard Kemkers in een grijs verleden. Op snelheid in de bocht wil je steun, die is er dan niet, of onvoldoende, dat rijdt dus niet prettig. Bij de 1M met uiteraard brede middentunnel leg je het been er heerlijk tegen aan, geeft zowel rust als steun als compact gevoel.
Dan de voet van gas naar rem, bij de 1M kon ik met de voet, over de hiel, roterende van gas naar rem of vv, bij de porker staat het rem pedaal verder naar voren dan het gaspedaal, als ik dan van gas naar rem moet volstaat roteren niet, nee, ik moet de voet /been optillen om tot remactie over te gaan, dat wordt nogal vermoeiend c.q. vervelend natuurlijk.
De hendels voor knipperlicht en ruitenwissers maken een typische VW indruk, niet heel erg solide, maar vooral ergonomisch minder goed, vooral de lengte is niet goed.
Je kan zeggen wat je wil over BMW, maar die zijn op bio-mechanisch vlak, op electro-ergonomsch gebied, op algeheel gebruikers gemak, echt mijlenver vooruit op de Porker.
De sportbuckets, de "vouwbare" heb ik mee proefgereden, was ik na 30 minuten brak en gaar van. Die moet ik zeker niet hebben, heb bij introductie GT 4 ook in de "lightweightbuckets" gezeten(de standaard 918 stoelen dus, die zijn niet vouwbaar) die zaten voor de 1e indruk beter, maar ook daarvoor geldt dat je lange afstanden mee moet rijden voor een finale oordeel.
Mijn indruk na een jaar Porker GTS (morgen is ie 1 jaar jong) is dat stoelen, ergonomie, sturen het niet haalt bij mijn BMW ervaring/beleving, in die zin is dat niet afwijkend van mijn proefrit 26-10-2013, waarbij ik toen voorzichtig dezelfde conclusies trok.
Nog een paar punten die me te binnen schieten;
Sommigen vinden een BMW claustrofobisch zitten, ik vind het heerlijk. De Porker geeft veel te veel ruimte door een te smalle middentunnel, je legt je "gas been" er niet lekker tegenaan, want te ver weg. Daardoor krijg je een zwabberbeen/voet ala Gerard Kemkers in een grijs verleden. Op snelheid in de bocht wil je steun, die is er dan niet, of onvoldoende, dat rijdt dus niet prettig. Bij de 1M met uiteraard brede middentunnel leg je het been er heerlijk tegen aan, geeft zowel rust als steun als compact gevoel.
Dan de voet van gas naar rem, bij de 1M kon ik met de voet, over de hiel, roterende van gas naar rem of vv, bij de porker staat het rem pedaal verder naar voren dan het gaspedaal, als ik dan van gas naar rem moet volstaat roteren niet, nee, ik moet de voet /been optillen om tot remactie over te gaan, dat wordt nogal vermoeiend c.q. vervelend natuurlijk.
De hendels voor knipperlicht en ruitenwissers maken een typische VW indruk, niet heel erg solide, maar vooral ergonomisch minder goed, vooral de lengte is niet goed.
Je kan zeggen wat je wil over BMW, maar die zijn op bio-mechanisch vlak, op electro-ergonomsch gebied, op algeheel gebruikers gemak, echt mijlenver vooruit op de Porker.
- romo
- Berichten: 27085
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
De term is goed, dat heet idd zo !Robin schreef:Goh. Hulde aan Romo die de term cognitieve dissonantie(edit, verkeerde term, hoe heet 't als men een product aanschaft en ook al valt 't tegen dan bij hoog en laag erbij blijven dat je er tevreden mee bent?) gewoon totaal vreemd is:)
Aan de andere kant had ik dit totáál niet verwacht, van de scherpste Porsche lijn van 't moment. Bij 'n Elfer kan ik me iets voorstellen dat zijn speedboten met de 'motor op de verkeerde plek' in 't algemeen(insturen is anders, echt niet mijn ding) , maar een Cayman? Goh.
Maar ik zeg waar het op staat, waarbij ik dus niet beweer dat het geen goede auto is, wat ik beweer is dat het niet de juiste auto voor mij is, althans ik had er meer van verwacht.
Op bio-mechanisch-ergonomisch gebied ontgaat mij niet veel, dat is bij uitstek mijn competentie, het had wel even tijd nodig, daar niet van.
- Robin
- Berichten: 55638
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
Mooie uitleg Robert.
Ik hou 't maar bij de aankoop van een portie kibbeling/poffertjes/friet/gasgeven:)
Ik hou 't maar bij de aankoop van een portie kibbeling/poffertjes/friet/gasgeven:)
-
- Berichten: 6782
- Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
- Locatie: Emmen e.o.
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
Pfoe, dat is wel heel erg in detail treden 
Prachtig om te lezen, het is zoals het is.
Hopelijk brengt een M2 dan wél weer wat je zoekt

Prachtig om te lezen, het is zoals het is.

Hopelijk brengt een M2 dan wél weer wat je zoekt

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten