Vandaag de auto schoongemaakt, zo vies was hij nog nooit volgens mij door alle olie, rubber, modder en water op de Ring en de terugweg.
Doekje erover nu, volgend seizoen mag hij weer. Nu alle prio op ons aanstaande huwelijk richten

ow, dat is dan wel jammer, geen flauw idee wat er allemaal anders is bij de niet M modellen achter, ja andere draagarmen, ow achterasdrager is schijnbaar ook anders.Jussi schreef:Achteraan passen die remmen niet Rene! Er is niks dat op de achteras van een Z3 past..
Jawel hoor Fabian! Ik ben er ook enige tijd mee bezig geweest om uit te vogelen maar heb wat gevonden voor de achterzijde. Ik heb het er zelf nog niet onder ivm dat ik 18" nodig heb voor de voorzijde maar ik rijd nog met 17". Voor de achterzijde heb ik nu schijven liggen van (even uit mijn hoofd) 300x20 mm geventileerd icm Porsche 996 4 pots klauwen (heb nog een reserve set klauwen liggen voor de swap indien je dit overweegt! Laat me even weten of je er wat aan hebt.Jussi schreef:Achteraan passen die remmen niet Rene! Er is niks dat op de achteras van een Z3 past..
Past gewoon Rene, stofkap is exact 294mm, identiek aan de schijf. Hij zit er dus niet "om" maar is precies even groot als de schijf,GTRene schreef:Past dat zo? die stofkap loopt die niet rond om de schijf heen?
bedoel als je dan grotere remschijven gebruikt die stofplaat te klein is en je de schijf tegen de stofplaat aandrukt?
opzich wel een stuk mooier de 294 x 20 mm heel wat mooier dan de dunnen 10 mm.
dus daar passen gewoon de originele remschoenen in? die zijn trouwens helemaal niet zo breed,
maar die hoed van de schijf is zo hoog/diep vanwege die as/naaf oid.
Zo te horen een leuke kanshebber dus als je de gewone stofplaat kan blijven gebruiken.
En leuk dat je even die S54 mocht ervaren, leuk dat soort upgrades, maakt wel lekker denk ik, alhoewel dat ding van jou
zo is aangepast naar jou smaak dat dat ook weer heel anders rijd dan standaard 2.8 uit de fabriek, ook qua onderstel en kuipen e.d.
Gebruikers op dit forum: Alex, Berry1000RR, Bombadil, Fabian, Hitz, Kadett, Mathieue30 en 14 gasten