Pics or it didn't happenedMacboy schreef: Heb nog geen grenzen opgezocht maar klaverblad met 90 met vingers in de neus en sturen met het knietje.

Pics or it didn't happenedMacboy schreef: Heb nog geen grenzen opgezocht maar klaverblad met 90 met vingers in de neus en sturen met het knietje.
Scheelt weer, hoef je alleen maar de neus te upgradenk33z schreef:Ik vind eerlijk gezegd de achterkant van de pre-facelift mooier. De voorkant vind ik weer mooier van de facelift.
Doe er helemaal niets aan, nog beterGeertmans schreef:Scheelt weer, hoef je alleen maar de neus te upgradenk33z schreef:Ik vind eerlijk gezegd de achterkant van de pre-facelift mooier. De voorkant vind ik weer mooier van de facelift.
Je bedoelt dat je buik daar niet tegen kan?Macboy schreef: Er zit ook launch controle op en dat heb ik één keer geprobeerd: toch wel heel gaaf en apart gevoel in de buik. Heeft te maken met de auto die in de veren wordt gedrukt door gasgeven en remmen tegelijk. Niet te vaak doen dus.
Ik zelf ben best wel pro Ultimate diesel, over lange termijn prettige (niet altijd even meetbare) resultaten. Meerdere malen bij exact dezelfde auto's waar je wat makkelijker mee kan toppen, verschil kunnen meten. Verder denk ik dat 'goede' brandstof sowieso de beste oplossing is.Macboy schreef:
Er gaat overigens gewone diesel in. Die additieven is pure oplichting volgens mij. Komt in elk geval uit dezelfde tankwagen aangereden en dan gaat er bij de pomp een goedje bij toch ?
Gebruikers op dit forum: CRZ, Hsp, matthyssie, tomgtr, vester86 en 7 gasten