Maar Coen, jij rijdt toch ook mee? Dan lijkt het me al een uitgemaakte zaak wie die wagen mee naar huis neemtPescatore schreef:Heb zoals een paar anderen hier op het forum weinig rijtijd met een e30, zal daardoor moeilijk worden om direct hard te gaan met die wagen. Om het competitie-element toch wat meer te laten gelden; komen er lichte 'tijdstraffen' voor mensen met een race-licentie en/of race-ervaring met een e30? Anders is het op voorhand wel erg evident wie de beemer mee naar huis gaat nemen
DF King of Track
-
HSR
- filip Dehond
Of:
laat anders Andre nog paar rondjes met de Beemer doen .. diegene die zijn ronde tijd kan raden .. of er dichste bij is krijgt e30 mee naar huis ..
natuurlijk mag iedereen nog met de e30 rijden om te zien wie de snellere persoon is op het forum met dezelfde auto
da maakt het intressanter voor meer mensen ... anders is het enkel intressant voor select groepje .. die meer (race/track) ervaring en dus "echt" kans hebben om E30 te winnen.
laat anders Andre nog paar rondjes met de Beemer doen .. diegene die zijn ronde tijd kan raden .. of er dichste bij is krijgt e30 mee naar huis ..
natuurlijk mag iedereen nog met de e30 rijden om te zien wie de snellere persoon is op het forum met dezelfde auto
da maakt het intressanter voor meer mensen ... anders is het enkel intressant voor select groepje .. die meer (race/track) ervaring en dus "echt" kans hebben om E30 te winnen.
- Macboy
- Jan Visser
-
allen
- Michel P
De kans dat je de e30 kunt winnen is leuk, de kans is ook groter dan dat je de hoofdprijs in de staatsloterij wint als je voor 200 euro loten koopt. Dit is dus dikke pret voor een autoliefhebber lijkt me.Pescatore schreef:Heb zoals een paar anderen hier op het forum weinig rijtijd met een e30, zal daardoor moeilijk worden om direct hard te gaan met die wagen. Om het competitie-element toch wat meer te laten gelden; komen er lichte 'tijdstraffen' voor mensen met een race-licentie en/of race-ervaring met een e30? Anders is het op voorhand wel erg evident wie de beemer mee naar huis gaat nemen
Ik dicht mijzelf niet veel kansen toe, maar zo'n spectakel met petrolhead bij elkaar is toch DF!
Michel
- Michel P
- Marc
Ik houd wel van die krappe baantjes, ik heb er zin in. Bovendien vind ik het leuk om eens te zien wat de verschillen in rijkunst nou zijn. Ik hoop wel dat de wagen het overleeft en een nieuwe eigenaar krijgt die er blij mee is. De wagen staat dus gewoon op kenteken. Er zit geen rolkooi in. Dat heeft als voordel dat je op de openbare weg geen helm op hoeft. Ik had in ieder geval nooit de behoefte met mijn blote hoofd tegen de stang van een rolkooi op te knallen.
Hij heeft een kleine 190000 gelopen, en loopt en klinkt verder ook prima. Ik ben er een keer mee over de bultjes van lelystad gehobbeld, waardoor de neus iets omhoog staat. Dat bleek echter alleen de carrosserie te zijn, niet het chassis. Toen ik hem voor de zekerheid naderhand liet uitlijnen stond alles nog perfect! Er zit een schuifdak in, en veerpootbruggen voor en achter. De dempers zijn nog origineel, hij is verlaagd met koni veren. Er zitten twee racekuipjes in, een sparco deep dish stuur en een Schrott (oid) automatische vierpuntsgordel met electrische ontgrendeling. De bestuurdersstoel zit trouwens op een rail, en kan dus naar voren en achteren worden geschoven. Da's wel handig ivm met de competitie.
Ik zal binnenkort nog wel wat foto's plaatsen.
Hij heeft een kleine 190000 gelopen, en loopt en klinkt verder ook prima. Ik ben er een keer mee over de bultjes van lelystad gehobbeld, waardoor de neus iets omhoog staat. Dat bleek echter alleen de carrosserie te zijn, niet het chassis. Toen ik hem voor de zekerheid naderhand liet uitlijnen stond alles nog perfect! Er zit een schuifdak in, en veerpootbruggen voor en achter. De dempers zijn nog origineel, hij is verlaagd met koni veren. Er zitten twee racekuipjes in, een sparco deep dish stuur en een Schrott (oid) automatische vierpuntsgordel met electrische ontgrendeling. De bestuurdersstoel zit trouwens op een rail, en kan dus naar voren en achteren worden geschoven. Da's wel handig ivm met de competitie.
Ik zal binnenkort nog wel wat foto's plaatsen.
- Maik
- Michel P
- Michel P
-
René130i
- Pescatore
Denk niet dat veel mensen het durven toegeven, maar ik zou wel serieus voor die BMW willen gaan. Het probleem is dat mijn eigen projectje nog niet klaar is en ik geen eindeloos diepe zakken heb op dit moment. De BMW zou hier uitkomst kunnen bieden 
Helaas heb ik geen circuit/e30-ervaring om daadwerkelijk hoge ogen te gooien..
- Marc
Even een foto voor de beeldvorming:
[IMG:160:152]http://img129.imagevenue.com/loc468/th_ ... _468lo.jpg[/img]
Eh, het gaat dus om de auto LINKS op de foto. E30, weet je wel?!
(edit door fotomod: fotolink gerepareerd)
[IMG:160:152]http://img129.imagevenue.com/loc468/th_ ... _468lo.jpg[/img]
Eh, het gaat dus om de auto LINKS op de foto. E30, weet je wel?!
(edit door fotomod: fotolink gerepareerd)
-
HSR
Dat project van jou had al lang klaar moeten zijn, je zit weer te treuzelen!Pescatore schreef:Denk niet dat veel mensen het durven toegeven, maar ik zou wel serieus voor die BMW willen gaan. Het probleem is dat mijn eigen projectje nog niet klaar is en ik geen eindeloos diepe zakken heb op dit moment. De BMW zou hier uitkomst kunnen bieden
En al had jij Le-Mans ervaring, dan zou je nog geen hoge ogen gooien met dat gekloot van je.
-
René130i