Bericht
door Marc » 31 mei 2007, 11:47
Ik houd wel van die krappe baantjes, ik heb er zin in. Bovendien vind ik het leuk om eens te zien wat de verschillen in rijkunst nou zijn. Ik hoop wel dat de wagen het overleeft en een nieuwe eigenaar krijgt die er blij mee is. De wagen staat dus gewoon op kenteken. Er zit geen rolkooi in. Dat heeft als voordel dat je op de openbare weg geen helm op hoeft. Ik had in ieder geval nooit de behoefte met mijn blote hoofd tegen de stang van een rolkooi op te knallen.
Hij heeft een kleine 190000 gelopen, en loopt en klinkt verder ook prima. Ik ben er een keer mee over de bultjes van lelystad gehobbeld, waardoor de neus iets omhoog staat. Dat bleek echter alleen de carrosserie te zijn, niet het chassis. Toen ik hem voor de zekerheid naderhand liet uitlijnen stond alles nog perfect! Er zit een schuifdak in, en veerpootbruggen voor en achter. De dempers zijn nog origineel, hij is verlaagd met koni veren. Er zitten twee racekuipjes in, een sparco deep dish stuur en een Schrott (oid) automatische vierpuntsgordel met electrische ontgrendeling. De bestuurdersstoel zit trouwens op een rail, en kan dus naar voren en achteren worden geschoven. Da's wel handig ivm met de competitie.
Ik zal binnenkort nog wel wat foto's plaatsen.