Long time no update! Sinds januari rij ik er terug mee rond, ik heb er nog 2000 km mee geroffeld en dan verkocht omdat ik een BMW wou/kon kopen tesamen met afgenomen vertrouwen in deze 850R. De eerste kandidaat kocht hem direct , de keuring voor verkoop hier in BE heeft ie vlekkeloos en zonder 1 opmerking doorstaan, dus mijn afgenomen vertrouwen zal waarschijnlijk ook effectief maar een emotioneel hersenspinsel zijn geweest.
Uiteindelijk heb ik 1 van de laatste Renault Megane RS'en besteld

De 850R was echt top qua rijervaring, maar een hel qua onderdelenvooziening, ik wou dat niet meer meemaken met een wagen die dagelijks inzetbaar moet zijn,vandaar heb ik in een zotte bui een RS besteld. Nu nog 3 maanden wachten tot levering
Het afscheid, Ik had de wagen al vertrekkensklaar gezet, dwz: platen eraf, wielen en OEM uitlaat in de koffer. De koper wou nog een finale testrit voor overhandiging van het laatste stuk cash, dat had ik niet verwacht dus ik was een beetje verrast en zei uiteraard " sure, why not " zo gezegd zo gedaan, wij met 2 in dat hok een ommetje gaan doen. Eerst warmgereden en dan trok de koper op een lang recht stuk ineens goed door, little did he knew dat dat een stuk met trajectcontrole was. Ik zei nog : ik stuur de boete door naar u !
Toen we terug bij mij thuis kwamen hebben we sleutels en cash gewisseld, toen ging hij zijn platen erop vijzen en werd het ons duidelijk dat we heel dat ritje zonder platen hadden gereden

geen boete dus
De koper trok nog een mooie laatste rolling burnout bij vertrek