Nou vandaag weer op zijn kont links en wil niks meer, ja als die een half uur stil heeft gestaan en je start hem pompt die hem weer omhoog en 10 min later weer op zijn kont.
Nu kwam er zelfs een melding dat de vering inactief was.
Dus net toch maar ff naar Jonkers gebracht.
Heb nu zon fantastische 3 serie mee
Ik zal je maar geloven. Het is doorgaans niet ongewoon dat een balg niet lek lijkt om er een vouwtje in zit in de normale stand. een klein lek is dan gedicht. Dan zie je de wagen dus niet steeds op z'n kont zakken.
de compressor draait ondertussen tijdens het rijden overuren.
Normaliter vervang je balgen om de zoveel tijd als je vooral betrouwbaar wilt rondrijden.
Mooi als het straks alleen een sensor blijkt te zijn.
Tja, ze doen eerst even kijken en dan hebben ze even contact.
Daar zeiden ze dat een auto met lekke balg nooit 12 uur kan staan zonder in te zakken.
Maar goed we zullen het dinsdag wel horen, waren erg druk.
Mijn E39 flikte me ook een mooie streek. Klein olielekje van de stuurbekrachtigingsslangen.
Nu 500 pleuri's verder, nietwe slangen, pakkingen, riemen, rollen, vloeistoffen, filters, the whole shebang.
Alles in elkaar, proefdraaien.... Kak! waterpomp naar z'n guru.
Weer alles los en pomp vervangen.
Draait weer spinnend nu
shit, dit is zo off topic, had intussen in een ander topic gemoeten ....
gewoon inruilen dat hok en een degelijke fransoos kopen. ik zeg het nog 1 keer !! JIJ HOORT NIET IN EEN DUITS HOK!! je bent een geboren croissant en knoflook eter
Maar Allen, ik moet mijn ongelijk toegeven, ze belden vandaag, alles geinspecteerd en goed tot zeer goed bevonden, behalve de balg links achter, die is kapot.
Morgen wordt die vervangen en nemen ze gelijk de abs computer mee die was nu in de aanbieding (een nieuwe voor de prijs van een gereviseerde via internet)
Topservice dus weer van Jonkers
Ik zou ook beide kanten meteen doen.
Mijn zwager heeft het ook gehad. Links kapot. Laten maken en een week later stond rechts plat.
Beter gelijk twee nieuwe erop. Ben je voorlopig weer klaar.
De telefoon was ook kapot, dus even gewisseld met een andere telefoon, maar die doet ook niks.
Nu de zekeringen achterin nagekeken, die kloppen overigens niet met de sticker (vreemd)
Maar alle zekeringen gewisseld maar telefoon nog steeds dood.
Wie weet waar het evt aan kan liggen?
Ben nu de oplaadbare batterijen aan het laden, kijken of die het los wel doet
Verder probeer ik een zuinigheidsrecord te zetten voor mezelf, zit nu op 6,4 l per 100 km