Met Brembo's en Recaro's? Das wel een linkje of verkoop topic waardMarc R schreef:Leon Cupra R 2005 ....
(toevallig heb ik er een te koop)![]()
![]()
![]()
Stuurt goed, behoorlijk wat vermogen en dik onder de 10K....tevens niet teveel kms.
No brainertje dus.

Met Brembo's en Recaro's? Das wel een linkje of verkoop topic waardMarc R schreef:Leon Cupra R 2005 ....
![]()
![]()
Stuurt goed, behoorlijk wat vermogen en dik onder de 10K....tevens niet teveel kms.
No brainertje dus.
+1, blijft de mooiste Leon.Niels schreef:Met Brembo's en Recaro's? Das wel een linkje of verkoop topic waardMarc R schreef:Leon Cupra R 2005 ....
![]()
![]()
No brainertje dus.
Hielke schreef:Wasda?Marc R schreef:Heeft behoorlijk last van carbon build-up...
Ja dieNiels schreef:Met Brembo's en Recaro's? Das wel een linkje of verkoop topic waardMarc R schreef:Leon Cupra R 2005 ....
![]()
![]()
No brainertje dus.
Reind schreef:Zit zelfs ook weleens te kijken naar een Leon Cupra of Golf GTI. Hebben al die motoren daar last van dan. In de zin van van lekker laten staan?
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 55&t=31644Niels schreef:Met Brembo's en Recaro's? Das wel een linkje of verkoop topic waardMarc R schreef:Leon Cupra R 2005 ....
![]()
![]()
No brainertje dus.
Mijn vrouw vraagt ook al jaren om een Mini Cooper S, maar ze schijnen (volgens meerdere mini fora) echt heel onbetrouwbaar te zijn dus hebben het maar niet gedaan.Wouter81 schreef:Sorry dat ik dit topic kaap maar ik zit zelf ook wat rond te kijken naar een Mini Cooper S voor m'n vrouw.
Ik twijfel erg tussen een R53 of R56 model. De R53 is meer puur, voor mij leuker maar minder comfortabel voor haar. De R56 is wat volwassener als ik het zo lees maar weer iets minder puur.
Ik dacht dat ik eruit was en een R56 het zou worden, toch ook de wat nieuwere auto. Ik las echter een horrortopic op newminiclub.nl over de problemen met het turboblok in de R56. Olieverbruik, distributieproblemen, geratel en peperdure reparaties. Daar wordt ik niet vrolijk van als ik dat lees.![]()
Wat zouden jullie doen, een recente (2006) R53 of een 2007 R56? Prijzen liggen niet ver uit elkaar...