Het IMO niet een exclusief Porsche probleem, alle merken hebben daar last van, verbeterde engineering bij steeds meer betuttelende wetgeving, dat is wat het saai maakt. Aansluiten in een Fors Fiesta, no offence, is net zo saai en te goed voor wat ook die kar kan.
Ik kom dus zondag met de motor terug van Macboy, allemaal 80 km/h wegen met dubbele doorgetrokken streep, rijdt er voorop een VW kever cabrio, die tuft dar met 55 voorop, de rest mag hersenloos en hersendood aansluiten, inhalen verboden (er staat nog net geen doodstraf op), denken niet meer nodig, sluit maar aan slaap kindje slaap...............
Hoe anders in Duitsland, met de Porker op stap, jawel deze dus;
The best a man can get (zo scherp als een Gilette idd

)
Two examples spring to mind. The Cayman GTS which is, you'll have come to understand, one of the most complete sports cars in living memory. And it is. Assuming two seats are sufficient it demands very few compromises. It's compact, the looks and badge will impress friends/neighbours/colleagues, it has a lovely cabin and feels brilliantly put together. And its engine is smooth, sonorous and way more charismatic than anything found in a comparable rival.
Great car. But so capable the driver simply isn't able to even scratch the surface of its abilities on the road, especially in the over-geared manual
Anyway, daar kan je heel best los, de competenties van de kar veel en veel meer prikkelen, geen moment saai........................