Maw, is het geen centenkwestie, wat let je?
JP schreef:De eerste modellen zijn toch meestal de demo's. Wie weet of dat ge(i)le geval soms geen full option demo is?
JP schreef:Koop een GT4, zet 'm in een hoekje, stoeltje ernaast met een grote bak tissues, af en toe wassen.....en je zult er na 40 jaar vast nog een leuk zakcentje voor vangen......
Of er worden in de loop der tijd nog een paar onherstelbaar kort gereden, zodat ze over 5 jaar ineens 2 miljoen per stuk opbrengen.Andre schreef:Carrera gt mocht je blij wezen als je 2 jaar terug nog 450k ervoor kreeg nu vragen ze een miljoen of meer. Dat is absurd en er komt een tijd dan haal je ze gewoon voor een paar ton op en ben je een groot deel van je geld kwijt.
Dat is met aandelen ook André.Andre schreef:JP schreef:Koop een GT4, zet 'm in een hoekje, stoeltje ernaast met een grote bak tissues, af en toe wassen.....en je zult er na 40 jaar vast nog een leuk zakcentje voor vangen......
Dat heb ik nooit begrepen.
Ik koop auto s om te rijden. Auto s als investering in een hoek zetten is niet aan mij besteed. Was op de techno classica prijzen gaan nergens meer over. Rente is laag mensen investeren elders maar er gaat straks iemand geld verliezen.
Carrera gt mocht je blij wezen als je 2 jaar terug nog 450k ervoor kreeg nu vragen ze een miljoen of meer. Dat is absurd en er komt een tijd dan haal je ze gewoon voor een paar ton op en ben je een groot deel van je geld kwijt.
Nog 30 teveel, hoezeer ik ook Gr B freak ben:)For homologation reasons 200 street legal models were built. But because of the poor build quality Citroën bought back as much cars as possible (presumably to be destroyed). Only 30 examples are believed to have survived.
als het rond dat bedrag blijft dan lijkt het relatief gunstig.Cost of the R400/R420? To early to say definitively, but we hear that it will cost less than €50,000 in Germany
http://www.x-leasing.de/leasing/auto-pk ... ail=124463" onclick="window.open(this.href);return false;Porsche Cayman GT4 - Clubsport
(Fahrzeugcode 124463)
tiefschwarzmet. / Leder / Alcantara schwarz - EZ 04/15, 12000 km, 283 KW, 3800 ccm
Clubsportpaket, Vollschalensitze, PCM (Navigation), 20 Zoll GT4 Rad lackiert seidenglanz schwarz, Flügelstützen schwarz, Graukeilfronzscheibe, Tempomat, Klimaautomatik, Handyvorbereitung, Sound Package Plus, Digitalradio. Lieferbar ab 22.07.2015
Herstellerübergreifende Ausstattung:
Navigationssystem, Klimaautomatik, Xenon, Alufelgen, Traktionskontrolle / ESP / PSM, ABS, Lederausstattung, Wegfahrsperre, Elektrischer Fensterheber, 02-Türer, Servolenkung, Tempomat, Kraftstoffart: Benzin, Fahrer-, Beifahrer- und Seitenaribags, Telefon-/ Handyvorbereitung, Soundsystem,
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], KoenM en 6 gasten