Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4 + clubsport
- Robin Hartog
Re: Porsche Cayman type 981 nu ook GTS & GT4
@Romo: Als jij hem eventueel wilt; wil je hem dan in het Saphire Blue? Want ik las namelijk dat Porsche had besloten om die uit het programma te halen. Vond het een raar verhaal gezien de press foto's en dat het nog wel in de configurator staat. Jij meer info?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Das mooi, dan kom ik daar wel proefrijdenDownforce Hans schreef:Ik heb vernomen dat hij hem gekocht heeft...........

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Heb ik geen info over, zal eens informeren............prachtkleur is het, met name vol in de zon.........Robin Hartog schreef:@Romo: Als jij hem eventueel wilt; wil je hem dan in het Saphire Blue? Want ik las namelijk dat Porsche had besloten om die uit het programma te halen. Vond het een raar verhaal gezien de press foto's en dat het nog wel in de configurator staat. Jij meer info?
- Daan
Is de GT4 nu uitverkocht, of kun je er nog steeds eentje bestellen bij een PC?
Daan...
Daan...
- romo
Daan schreef:Is de GT4 nu uitverkocht, of kun je er nog steeds eentje bestellen bij een PC?
Daan...
Ik denk dat de verkoop wat gehyped wordt, je zal er vast nog 1 of 2 kunnen bestellen.........
Voor de cijfer fetisjisten;
Niet underrated dus, 385 PK spot on............
Koppel 447Nm is heel fraai voor zo`n blok........
- Robin Hartog
Ik heb nog geen tijd gehad om het hele topic te kunnen lezen, maar hier las ik er iets van: http://rennlist.com/forums/gt4/866234-n ... -15-a.html" onclick="window.open(this.href);return false;romo schreef:Heb ik geen info over, zal eens informeren............prachtkleur is het, met name vol in de zon.........Robin Hartog schreef:@Romo: Als jij hem eventueel wilt; wil je hem dan in het Saphire Blue? Want ik las namelijk dat Porsche had besloten om die uit het programma te halen. Vond het een raar verhaal gezien de press foto's en dat het nog wel in de configurator staat. Jij meer info?
Overigens is Racing Yellow ook echt schitterend.

- Daan
Ik denk dat de verkoop wat gehyped wordt, je zal er vast nog 1 of 2 kunnen bestellen.........

Daan...
-
Cayman GT4 IRL.......
Wat een super ding zeg. Mooi compact, gedrongen dik ding....
Voor mij blijft het de Cayman GTS/GT4 boven een 911 uit. Heerlijk!

Wat een super ding zeg. Mooi compact, gedrongen dik ding....
Voor mij blijft het de Cayman GTS/GT4 boven een 911 uit. Heerlijk!
- romo
http://www.autogespot.nl/porsche-981-ca ... 2015/04/21" onclick="window.open(this.href);return false;

- dvh
Wat een gaaf apparaat !
- GTRene
mee eens, geweldig apparaat qua looks en afmetingen e.d.
lang niet gehad bij een nwe auto waarvan je denkt, mmm leuk ding die zou ik best willen
ik zou niet snel een witte nemen, al kan je wit in verschillende tinten krijgen (sommige vind ik wel mooi op bepaalde auto's)
geel of rood is into your eyes en kijk daar eens enz, leuk dus maar moet je wel 'durven' en of jong? voor zijn of wellicht voelen
grijs metallic en blauw zijn wat 'saver' en ook prachtig.

lang niet gehad bij een nwe auto waarvan je denkt, mmm leuk ding die zou ik best willen

ik zou niet snel een witte nemen, al kan je wit in verschillende tinten krijgen (sommige vind ik wel mooi op bepaalde auto's)
geel of rood is into your eyes en kijk daar eens enz, leuk dus maar moet je wel 'durven' en of jong? voor zijn of wellicht voelen

grijs metallic en blauw zijn wat 'saver' en ook prachtig.
- Robin Hartog
Saphire Blue met PCCB....

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ha die witte met die stickers. Eraf en op 't voorhoofd van een forumlid plakken:)
Ja René wit is er in verschillende tinten, een iets donkerder wit zou jij dan voor gaan, neigend naar zwart?

Ja René wit is er in verschillende tinten, een iets donkerder wit zou jij dan voor gaan, neigend naar zwart?

- Tim N
Ik stel voor jou voorhoofd hiervoor te gebruiken
Racing yellow of guards red is echt lekker racy al is carmine ook erg mooi iets donkerder.
http://www.porschecentrumrotterdam.nl/m ... cayman-gt4" onclick="window.open(this.href);return false;

Racing yellow of guards red is echt lekker racy al is carmine ook erg mooi iets donkerder.
http://www.porschecentrumrotterdam.nl/m ... cayman-gt4" onclick="window.open(this.href);return false;
- Robin

Ik dacht aan Ferdinand, Timmetje lieverd.
- Tim N
Geen ruzie om maken Robin, Porsie heeft daaraan gedacht, wil je de linker of rechter deursticker 

- dvh
Ben normaal niet zo van de stickerts... But in this case...
Alleen had er op die middelste motorkapsticker geen 'Porsche' hoeven staan.. gewoon zwart + logo.
Mag wel bij deze auto .
Alleen had er op die middelste motorkapsticker geen 'Porsche' hoeven staan.. gewoon zwart + logo.
Mag wel bij deze auto .
- Arthur
- Auto: Nr.51
Volgens mij heeft René een hekel aan zwart

Robin schreef:Ha die witte met die stickers. Eraf en op 't voorhoofd van een forumlid plakken:)
- Robin
LOL, dacht ik niet aan Arthur.
Tim, mocht ik ooit aan 't merk uit Zuffenhausen gaan, sta ik mooi buitenspel, heb ik m'n bijnaam ook al: Robin van Porsie:)
DVH, die middelste sticker doelde ik op, yech.

Tim, mocht ik ooit aan 't merk uit Zuffenhausen gaan, sta ik mooi buitenspel, heb ik m'n bijnaam ook al: Robin van Porsie:)
DVH, die middelste sticker doelde ik op, yech.
- Macboy
Vind stickers juist fraai hoewel ik het zelf niet zou nemen. Geel topkleur met PCCB en gele gordels en gele toerenteller !
Romo ook top combo: idem alleen in blauw
Romo ook top combo: idem alleen in blauw
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ik wil echt heel erg de loterij winnen 

- GTRene
dit vond/vind ik ook zo mooi qua detail, die GT4 letters in die foto.

- Robin
Op de foto's hierboven(de gele) vind ik de details mooi, maar de auto an sich nog wel erg rond(daar hebben eigenlijk alle standaard Porsches 'last'van in mijn ogen)
Zelfs zo'n zwaarbespoilerde GT4 kan niet meteen '100% 'stoer' overkomen (net als de 991, behalve 'n GT3 of Turbo S in mijn ogen)
Buiten de centen is dat ronde qua vormen toch wel wat mij zou weerhouden op momenten.

Zelfs zo'n zwaarbespoilerde GT4 kan niet meteen '100% 'stoer' overkomen (net als de 991, behalve 'n GT3 of Turbo S in mijn ogen)
Buiten de centen is dat ronde qua vormen toch wel wat mij zou weerhouden op momenten.

- GTRene
voor een man die zoiets als onderstaande auto mooi vind, kan ik dat wel een beetje begrijpenRobin schreef:Op de foto's hierboven(de gele) vind ik de details mooi, maar de auto an sich nog wel erg rond(daar hebben eigenlijk alle standaard Porsches 'last'van in mijn ogen)

- Robin
Mooi is iets subjectiefs, karakter niet;)
Delta S4 is niet 'mooi' per definitie maar heeft wel een ongelovelijke uitstraling/karakter en heritage etc, iets wat 'n Cayman nog steeds 'n beetje moet ontberen, hoe goed ie ook is, vind ik.

Delta S4 is niet 'mooi' per definitie maar heeft wel een ongelovelijke uitstraling/karakter en heritage etc, iets wat 'n Cayman nog steeds 'n beetje moet ontberen, hoe goed ie ook is, vind ik.