Als je daar met 385pk op vier seconden van komt heb je wel een aardig sturend karretje denk ik zo.

Of die 385 paarden hebben aan de proteine shakes gezeten natuurlijk.

Porsche Cayman GT4 rockt im Supertest
tuurgtt schreef:En hoppa, al in de sportAuto Supertest.
Wil je 't niet weten, look away now.
Nordschleife 7:42
H'heim 1:10.1 !!!!!
Overal sneller dan de 991 Carrera S, en qua prijs, punten en tijden sterk vergelijkbaar met een Nissan GT-R!![]()
Ik vind die Datsun altijd beter dan een 911, maar doe mij in dit geval die Porker maar dan...
Der Horst is trouwens nu echt met pensioen bij sA, Supertesten vanaf deze geschreven en gereden door Christian Gebhardt.
Die is volgens mij toch wel een aardig stukje sneller dan der Alte, denk niet dat Horst ver onder de 7:50 zou zijn gekomen.
Porsche testrijder Timo Kluck kwam ook niet verder dan 7:40 namelijk, dus die Gebhardt is hem verrekte dicht auf den Fersen. Verdammt noch mal!
Porsche levert de GT4 (nu) niet met PDK optie.Robin schreef:Ik vind die bak prima zo in 't filmpje.
Is de GT4 eigenlijk leverbaar met PDK?
Bijzondere vorm van motorsportmarketing/filosofie dan, gezien de 991GT3 niet leverbaar is met handbak toch?MarkS schreef:Porsche levert de GT4 (nu) niet met PDK optie.Robin schreef:Ik vind die bak prima zo in 't filmpje.
Dat heet tegen/op de grens rijden, Erik:)ErikS schreef:Ligt 't nou aan mij, of ziet 't eruit alsof hij wel een keer een auto gaat afschrijven op de Ring?!
Vind'm nou niet echt lekker sturen...... Lijkt een beetje te onrustig rijden....
Tja, zo bekeken inderdaad. Maar hij is goed. En Vatanen, Loeb, Latvalla, Schumi, Senna, Clark zijn/waren ook goed.(geen sarcasme, gewoon realiteit van hard rijden/racen, 'hoort erbij')Arthur schreef:Dus is het niet verwonderlijk wanneer deze man er eens eentje afschrijft
Dat snap ik, maar ik zie wel eens mensen op de grens die meer 'controle' lijken te hebben.Robin schreef:Dat heet tegen/op de grens rijden, Erik:)ErikS schreef:Ligt 't nou aan mij, of ziet 't eruit alsof hij wel een keer een auto gaat afschrijven op de Ring?!
Vind'm nou niet echt lekker sturen...... Lijkt een beetje te onrustig rijden....
Karfreitag bermtourisme hadden we 'n paar weekjes terug, is aan hem niet besteed.
Dat is best logisch toch? GT3 met handbak en GT4 met PDK zouden de verschillen onderling te klein zijn qua prestaties voor het prijsverschil. Hetzelfde als je ze beide met PDK zou uitrusten.Robin schreef:Bijzondere vorm van motorsportmarketing/filosofie dan, gezien de 991GT3 niet leverbaar is met handbak toch?MarkS schreef:Porsche levert de GT4 (nu) niet met PDK optie.Robin schreef:Ik vind die bak prima zo in 't filmpje.
Of wat? Zijn dat GT4 reglementen ofzo?
Instuurpunten kunnen soms dieper liggen bij de één dan de ander, ook het later terugschakelen(?) is om shifltock te beperken(?)of bedoel je wat anders?ErikS schreef:Ik heb 'm nog eens gekeken, maar het valt wel mee ja.
In het begin vind ik m vooral wat klunzig, lijkt af en toe zijn instuurpunt te missen, en schakelt soms echt laat terug. Daardoor lijkt het gewoon wat rommelig ofzo....
Wat ik er van lees op diverse internationale Porsche fora is dat de PDKS van de GT3 toch wel veel sneller is dan een handbak, ook voor de n00bs, zeg maar.Robin schreef:Naamgenoot, zoiets had ik al bedacht ja:)
Maar ik zie 'n PDK GT4 niet meteen secondes van die Ringtijd afsnoepen(?)
Zo zie ik 'n 991 GT3 handbak ook niet de wereld trager zijn dan de PDK(?)
Of tóch?
991 GT3 is gewoon 'n prehistorsch concept als 'n 385pk jonger broertje zo dicht in de buurt komt. Wat doet 'n 991 GT3 op de Ring dan? Heb niet alles in m'n hoofd qua tijden:)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berry1000RR, SlowCo en 5 gasten