Vandaag een Supersprint x pipe gemonteerd

Klinkt nu al echt super in combinatie met m'n huidige Hartge einddemper! Zal binnenkort eens wat filmpjes plaatsen.
Een Supersprint Race einddemper staat uiteraard ook nog op de planning.
Gele lenzen zouden zeker niet verkeerd staan! Heb er nu gele H1 lampjes inzitten.Riceaux schreef:Deze kleur behouden. En gele lenzen in de koplampen!
Ben benieuwd naar het geluid van de Supersprint demper! E36's blijven genieten qua geluid!
In eerste instantie was ik ook opzoek naar een gebruikt setje BBS RC(302). Kon helaas niets fatsoenlijks vinden omdat deze vrij zeldzaam zijn.. dus maar besloten om voor een nieuw setje Apex Arc8 te gaan. Wat betreft die lasnaden, hier stoor ik me eigen niet aan.. vindt het juist wel wat hebbenbilkert35 schreef:Velgen hebben heel veel van de BBS RC velgen![]()
En wat ik nooit begrijp bij de RVS uitlaten van Supersprint en Eisenmann etc dat ze de lassen niet even beisten.
Maar mooie upgrades.
Ik gebruik mijn ''herrie bak'' alleen maar voor de Nordschleife en Nurburgring GP-strecke. Spa lijkt me ook erg mooi om nog een keertje te rijden, daarvoor kan ik eventueel het originele uitlaatsysteem of een db killer plaatsen..Reind schreef:Ben je niet bang dat je straks nergens meer terecht kutn met je herrie bak. Zandvoort, Assen, Spa, Zolder kun je vergeten met deze uitlaat configuratie.
Ik heb dezelfde set up maar dan x pipe met dempers. Daar heb ik ook al problemen mee gehad in Assen.
Maar wel een geluid waar ik dagenlang naar kan luisteren
Ja de M3 blijft! Dus maar meteen even verwend met wat leuk spul;)Paskal schreef:Ziet er goed uit Bart!
Gaat hij toch blijven?
Ook hier geïnteresseerd!e30touring1990 schreef:Mooie upgrades! Waar heb je die velgen gekocht als je dat wilt delen? (PM kan ook uiteraard)
Bart Eykens schreef:Dank voor de positieve reacties![]()
Ik gebruik mijn ''herrie bak'' alleen maar voor de Nordschleife en Nurburgring GP-strecke. Spa lijkt me ook erg mooi om nog een keertje te rijden, daarvoor kan ik eventueel het originele uitlaatsysteem of een db killer plaatsen..Reind schreef:Ben je niet bang dat je straks nergens meer terecht kutn met je herrie bak. Zandvoort, Assen, Spa, Zolder kun je vergeten met deze uitlaat configuratie.
Ik heb dezelfde set up maar dan x pipe met dempers. Daar heb ik ook al problemen mee gehad in Assen.
Maar wel een geluid waar ik dagenlang naar kan luisteren
Maar het geluid blijft idd fantastisch
Ja de M3 blijft! Dus maar meteen even verwend met wat leuk spul;)Paskal schreef:Ziet er goed uit Bart!
Gaat hij toch blijven?
Thnx!Robin Hartog schreef:Ook hier geïnteresseerd!e30touring1990 schreef:Mooie upgrades! Waar heb je die velgen gekocht als je dat wilt delen? (PM kan ook uiteraard)![]()
Ziet er goed uit!
Gebruikers op dit forum: Citissimo, Google [Bot], RJK, TurboClouseau en 3 gasten