Mark.
Er zijn laatst nog 2 R26's verkocht. Een gele voor 9000 en de ander voor 9500.jacobt schreef:Het prijsverschil tussen een r26 f1 en een R26R is circa 13.000 euro.
Ik vindt dat verschil wel heel groot, voor plastic ramen, ander uitlaatje en een kooi.
Maar ook de R26 F1 is bijna niet te vinden, op dit moment niet op de nederlandse markt volgens mij.
jacobt schreef:Het prijsverschil tussen een r26 f1 en een R26R is circa 13.000 euro.
Ik vindt dat verschil wel heel groot, voor plastic ramen, ander uitlaatje en een kooi.
Maar ook de R26 F1 is bijna niet te vinden, op dit moment niet op de nederlandse markt volgens mij.
Dat is absoluut het leukste onderdeel!jacobt schreef: Maar het zoeken is begonnen, Leuk
jacobt schreef:Een verschil Roy, de Renaults hebben allemaal dezelfde motor.
Verschil tussen een gt3 en een gewone Carrera is (en dat weet je waarschijnlijk wel) de racemotor en racebak + sper in de gt3 die hem juist onderscheid.
Bij de R26R of R26 f1 is er weinig verschil behoudens de al genoemde racy gadgets.
Maar het zoeken is begonnen, Leuk
Clio V6 is naar mijn mening niet echt circuit georiënteerd ondanks dat het natuurlijk een auto is met als basis de V6 Trophy, het onderhoud/onderdelenprijzen zijn van Porsche GT3 niveau of hoger.jacobt schreef:Ik heb de clio V6 bekeken, maar vindt hem te onpraktisch, en te listig om hard mee rond te gaan.
De fase 2 heb ik zelf nog niet bekeken, maar schijnt al een stuk beter te zijn, maar die zijn nog wel prijzig.........
Tvr heb ook vroeger al bekeken, maar alle Engelse merken zijn eigenlijk niet mijn ding.
De Speedster Turbo vindt ik erg mooi, maar lijkt me teveel op een lotus, teveel skelter.
Donkervoort is voor mij ook te hardcore.
Serieus jongens, je zou het niet verwachten, maar als je met een auto vooral de Ring gaat berijden, dan zou het zomaar eens zo kunnen zijn dat er een keer iets stuk gaat...dat hoort er een beetje bij natuurlijk.vinox schreef:Holy crap serieus? Dat is dan een auto die voor dat circuit gemaakt zou moeten zijn. Straf.
Inclusief een stukje vangrail op zijn tijd.....dat hoort erbij Am Ring......Roy RS schreef:Serieus jongens, je zou het niet verwachten, maar als je met een auto vooral de Ring gaat berijden, dan zou het zomaar eens zo kunnen zijn dat er een keer iets stuk gaat...dat hoort er een beetje bij natuurlijk.vinox schreef:Holy crap serieus? Dat is dan een auto die voor dat circuit gemaakt zou moeten zijn. Straf.
zo is dat! Die sleepkosten gewoon snel vergeten en weer doorJP schreef:Inclusief een stukje vangrail op zijn tijd.....dat hoort erbij Am Ring......Roy RS schreef:Serieus jongens, je zou het niet verwachten, maar als je met een auto vooral de Ring gaat berijden, dan zou het zomaar eens zo kunnen zijn dat er een keer iets stuk gaat...dat hoort er een beetje bij natuurlijk.vinox schreef:Holy crap serieus? Dat is dan een auto die voor dat circuit gemaakt zou moeten zijn. Straf.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Bjeffindividual, Google [Bot] en 6 gasten