We hebben er zelfs filmpjes van.Dieseltourist schreef:BUMPY WEGDEK
Grappig dat in het rijverslag van de "testgoeroe" te lezen valt dat de B-Legacy de dip in het inmiddels welbekende friese testtraject "de Ketting" koud laat en dat waarnemers constateren dat de achterwielen wel 20 cm loskomen. Als onnozele lezer denk ik dan dat hier de betere stuurmannen aan het werk zijn die echt door de bocht kunnen "vliegen" of interpreteer ik het fout ?

Hier te bekijken:
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 9&start=75
(ergens halverwege de pagina)
Snelheden die ik zo opgevangen heb waren 120+ op de teller voor de Legacy en M3 (geen filmpjes van, jammer eigenlijk, volgende keer maar eens goed maken) en van eigen waarneming rond de 105 op de teller van de Impreza van een verdwaalde Limbo-tourist (kon ook nog wel wat harder, maar ik was vooral bezig met uit de sloten te blijven, 120+ lijkt me echter redelijk onmogelijk met een GTT, tijd heeft toch niet stil gestaan qua ondersteltechnieken, als dat hier nog niet duidelijk was, werd het dat later op een klaverblad wel hoewel wegkennis daar ook altijd wel een beetje meespeelt op de achtergrond natuurlijk).
Wat de Legacy mooi deed is dat hij ondanks het heftig loskomen aan de achterkant vrijwel perfect in het gevraagde spoor bleef.
Van wat ik er van begreep springt een 130i met M-onderstel dan echt een stap opzij en dat lijkt me daar inderdaad minder prettig, maar dat kan Hielke of Andre of Rico vast beter vertellen.
Nu moet ik er wel bijzeggen dat dit een redelijk unieke bocht is, heb ze op circuits in ieder geval nog nooit gezien en ook op de openbare weg zul je er zo een (in Nederland) maar zelden tegen komen.