letterlijk schreef:Jep, dan vertrek ik gewoon 2 weken van tevoren. Dan kan ik rustig alle olievlekken uit de bochten voor jullie weg borstelen, emmertje zand achterop de bagagedrager en gaan met die banaanmatthyssie schreef:Ga je fietsen dan?![]()

letterlijk schreef:Jep, dan vertrek ik gewoon 2 weken van tevoren. Dan kan ik rustig alle olievlekken uit de bochten voor jullie weg borstelen, emmertje zand achterop de bagagedrager en gaan met die banaanmatthyssie schreef:Ga je fietsen dan?![]()
Robin Hartog schreef:Met wat opmerkingen gehaald uit dit topic even verder wezen spelen met Google Maps. Helaas kun je maar maximaal 10 punten per route selecteren, daarom even gesplitst in wat delen:
Heenreis
Driving-Fun
Terugreis
Totaal nu: 3942 km.
Of als je Mallorca erbij pakt:
Dan is het + 428km.
Totaal dan: 4798 (ex kilometers gemaakt op Mallorca). (Twee keer 428 aangezien je ook nog terug moet)
Give or take.
Best leuke route eigenlijk.
Ik heb dit tot nu toe gebaseerd op wat ik op internet heb gevonden als je zoekt op roadtrips samen met wat er in dit topic vermeld werd.Martijn M schreef:Idee is leuk. Uitwerking van de route vind ik vooralsnog 'mager'.
Rondom de Grimselpas liggen zoveel mooie passen dat je er wel 3 dagen rond kan rijden. Weet niet of je daar rekening mee hebt gehouden verder?
Een collega van me zal ik ff tippen, die wilde ook eens een roadtrip maken met zijn Supra maar Streetgasm e.d. sprak hem niet zo aanNiels schreef:Leuk idee![]()
Tip: Monaco - Basel over route Napoleon, Basel - Mulhouse om daar de Schlumpf collectie te bekijken. Vervolgens door de Elzas naar de Ring.
Ik zou toch zweren dat ik dat had aangepast.Niels schreef:Als je toch nog open staat voor tips dan quote ik mezelf nog maar een keer. Monaco - Utrecht is wel wat armoedig zo![]()
Niels schreef:Leuk idee![]()
Tip: Monaco - Basel over route Napoleon, Basel - Mulhouse om daar de Schlumpf collectie te bekijken. Vervolgens door de Elzas naar de Ring.
Anders doen we één week, denk dat er dan ook meer animo is. Voor veel mensen is twee weken misschien wat veel van het goede. Zelfde route, meer snelheidRobin Hartog schreef:Inmiddels half januari, iemand al meer interesse gekregen?
Ja ik heb wel interesse, maar moet wel echt precies goed vallen qua datum.Macboy schreef:Voorzichtige interesse afhankelijk van datum en als het 7 dagen is.
Geldt dit voor meer mensen die 7 dagen ?
Afhankelijk van het aantal deelnemers blijft een groep toch niet bij elkaar en ontmoet je elkaar weer op de tussenstops. Je kunt uiteindelijk niet anders dan je eigen tempo aanhoudenThomasNürburgring schreef:Zelf overweeg ik ook een vergelijkbare route te rijden met een vriend, maar die zal iets korter worden.
Ook denk ik dat ik niet kan bijblijven met de rest. Mijn auto (MX-5) en rijkunsten laten me een beetje in de steek. De route is echter fantastisch, maar mis ik Route Napoleon of kijk ik niet goed? Ik zag mensen het noemen, maar zie het niet in de route (of ik kijk verkeerd).
Klopt helemaal. Op dit moment is het plan om in één dag naar de Zwitserse/Italiaanse grens te rijden en daar een paar dagen te touren en dan weer in één dag terug. Ik heb namelijk maar vijf dagen tijd, dus jammer genoeg zie ik af van de Driving Fun roadtrip... Alvast veel plezier voor de mensen die wel gaan!Niels schreef:Afhankelijk van het aantal deelnemers blijft een groep toch niet bij elkaar en ontmoet je elkaar weer op de tussenstops. Je kunt uiteindelijk niet anders dan je eigen tempo aanhoudenThomasNürburgring schreef:Zelf overweeg ik ook een vergelijkbare route te rijden met een vriend, maar die zal iets korter worden.
Ook denk ik dat ik niet kan bijblijven met de rest. Mijn auto (MX-5) en rijkunsten laten me een beetje in de steek. De route is echter fantastisch, maar mis ik Route Napoleon of kijk ik niet goed? Ik zag mensen het noemen, maar zie het niet in de route (of ik kijk verkeerd).
Gebruikers op dit forum: bartje325i, Gus en 4 gasten