Als je stelselmatig te duur bent, kost je dat klanten. Dan wordt het dus toch tijd om nogmaals met de leverancier om de tafel te gaan zitten, of idd een inkoper die gewoon elders gaat bestellen.Bert ///M3 schreef:
Waarom zou jij als ondernemer gratis tijd gaan zitten steken in het zoeken van de goedkoopste band online, terwijl je normaal gewoon via je leverancier gaat? Laat die klant dat dan gewoon lekker uitzoeken als je er toch geen marge op hebt. Dan kan je ze altijd nog gewoon tegen uurtarief monteren.
Uiteraard moet je betalen voor gemak, en als je het zelf doet kost het geld.Jij vergeet trouwens nog iets anders. Dat gesleep met banden en velgen kost jou ook tijd en je gaat er vanuit dat die gratis is. Dat is leuk maar er zijn er ook massa die daar liever iemand anders, dus de ondernemer, voor betalen.
Ik hoop niet een hele zaterdag middag te verklooien aan 2 bandjes wisselen. In de auto gooien, 20min rijden (eigenlijk 10), 40min daar (veel te lang), weer 20 min terug. Dat is nog geen 1,5u.
En in die 1,5u kan ik dus 340-257 = 83euro "verdienen".
Dat krijg ik van mijn baas niet iig