Wil graag de 70-200 voor m'n sony.. Maar duuuur...!
Bij Foka in Rotterdam nu zowel de Canon als Nikon versie ervan in de aanbieding voor respectievelijk 12 en 10 k als ik me niet vergis.Booooh schreef:Lol, kwam deze nog tegenmarkk schreef:Tralalie, tralala
...
Die had ik al wel verwacht.dvh schreef:Dat is een schitterend lensje Ben.
Had achteraf toch liever bij Olympus gebleven....
Ow? Dacht dat het alleen een beetje gewenning was aan de Sony. De nieuwe Olympus is dan wel tempting voor je denk ikdvh schreef:Dat is een schitterend lensje Ben.
Snel ingeruild toch?dvh schreef:Dat is een schitterend lensje Ben.
dvh schreef:Kan dat? Inruilen?
De Sony maakt strakke platen hoor. Dat is het niet. Maar kan niet lekker wennen aan de besturing.
Nu was ik ook wel helemaal geïntrigeerd met de Olympus. Die bediende ik blind.
Maar toch... Gewoon een E-M1 met een 45mm + 40-150 f2.... All i need...
Ben nog in dubio Allen.. Ik kan niet eerlijk zeggen dat ik de moeite heb genomen de A7 onder de knie te krijgen. Mede door drukte op het werk en geen zin om met het koude weer naar buiten te gaan is er weinig van gekomen.allen schreef:Het is algemeen bekend dat de user interface / menustructuur van Sony niet werelds is, maar wat vind je zelf doorgaans van het eindresultaat? Beter? Dan je tanden erin zetten en doorbijten.
Geen waarneembaar verschil? Inruilen. Het leven kan soms zo simpel zijn.
Voor €200,- ben ik het helemaal met je eens!allen schreef:Hoort daar geen prachtige 100-400L lens bij Robin?
Volgens mij is dat best een goeie deal!dvh schreef:Heb een nette deal kunnen maken met Foka.nl
Stuur vandaag m'n camera + lens op en krijg er een Olympus E-M1 + 45mm voor terug.. Nette deal dacht ik zo ?
Gewoon 1:1 omruilen... top !