Als het ding met een PDK bak mocht komen, ( ik weet het is vloeken in de puristen kerk), dan kost het ding 122K of zo........
Alle kleine beetjes helpen.....

Daar heb ik nu eens een probleem mee zie. Dit filmpje kan mij niet meer opwinden, dat vind ik erg.romo schreef:Andre schreef:ik ook wel maar hier gaat ie 126.000 euro ex opties kosten dat is een hoop geld voor weekend warrior.
Maar mooi dat Porsche zoiets maakt. BMW maakt tegenwoordig 3 cilinder Granny Scootmobiels.
@ BMW
126K is veul, maar niet zo veul als 226K voor een GT3, hoe perfect het ding ook mag zijn.
Kevin, dan moet je weer wat zoeken zoals mijn auto, een Evo V RS. Jij had een aantal jaren geleden net als ik een Evo VIII RS, toch? Ik rij nu met een Ralliart-diff en winterbanden, wat elke dag dikke pret is, lees ''dwars''. En toch ben ik ook erg geinteresseerd in zo'n Cayman GT4, maar ook in een M4, M2 of bijv. een C63s AMG. Alleen zou ik waarschijnlijk wel flink spijt krijgen als ik m'n Evo weg zou doen.Ik stoor er mij aan dat bij iedere nieuwe auto die er komt deze te goed zijn, toegankelijk voor iedereen.
Ik zoek het ruwe in een auto én een echt karakter. Tegenwoordig zijn de nieuwe auto's te steriel geworden. (geldt trouwens ook voor mijn eigen GT86)
Las ik niet ergens hier op DF dat iemand in de nwe M3 en in de M4 had gereden?Artosevo schreef:Tot die conclusie kom ik nu bijna ook Andre. Heb toen in die rode Cayman GTS in Leusden proefgereden, was er niet ondersteboven van. Ook al in de M4 gereden, vond ik leuker speelgoed, tuningspakketje er op en hoppa 510 PK.
JP schreef:Kijk maar uit, Romo. Voor je het weet heb je straks nog op de valreep een golddigster met 6 kinderen.
Kun je die 1M inruilen op een 218d Gran Tourer......
JP schreef:Kijk maar uit, Romo. Voor je het weet heb je straks nog op de valreep een golddigster met 6 kinderen.
Kun je die 1M inruilen op een 218d Gran Tourer......
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], MF1994CS en 3 gasten