Lekkere sierra filmpjes
Bij die onboard op 2.08 wat maakt de voorganger daar een sprong.
Tif heeft ook nog een filmpje geschoten. Krijg je ook een goede indruk wat a hand full die auto was.
Bij Dick aan het begin, heb je gezien wat een onboard camera die mee zeult
Is zelfde filmpje wat ik wilde posten:) Maar ik denk, dit is Bratwursten en BMW Porker, Audi en Benz wat hier de Glock schlägt dus geen bloody pissing Sierras hiero:)
Hoewel ik inderdaad mijn achtergrond niet mee heb: opgegroeid 2km van de duitse grens, pa die bijna zijn hele leven voor een duitse firma heeft gewerkt, alle vakanties in duitsland werden doorgebracht en na 2 ford scoprio's, was het mercedes en bmw wat de klok sloeg. Is het meer een leeftijds ding denk ik.
Hoewel ik me mijn eerste spot van een Sierra Cosworth kan herinneren, een witte op de duitse autobahn, immense spoiler, mesh grilletje en een duitse nozem die nochelant al rijdend een broodje aan het veroberen was. Kan ik me de inzet van Sierra's in de DTM dan wel BTCC niet herinneren.
Toen ik achter de tv kroop was het idd de 190E, E30, C klasse, Alfa 155 waarbij de MB graag een tikje op de kont gave om de uitlaten wat te knijpen

en later de calibra. met Keke.
BTCC kwam nog wat later, met de volvo's, modeo's, laguna's cavaliers etc. Ik vond daar de gevarieerdheid in merken altijd geweldig
en net idd een aha erlebnis er reed toen ook een 1e gen A4 in mee.
Maar goed het lastige is dus om uit die periode groot formaat foto's te vinden welke geschikt zijn voor een grote banner. en no offence Eric. Ik zoek dan geen foto's vanaf een beursvloer.