The one and only Z3 op Jalopnik: nice price or crack pipe

Dit is ons algemene autoforum.
Gesloten

Nice price or crack pipe?

nice price
6
19%
crack pipe
26
81%

Totaal aantal stemmen: 32

ErikS

Re: The one and only Z3 op Jalopnik: nice price or crack pip

Bericht door ErikS » 13 feb 2015, 22:33

:thumbup:

Rene, top post.
Blijf genieten van dat ding, en dromen van andere hokken!

RVV

Bericht door RVV » 13 feb 2015, 22:53

Precies, typisch zo'n PvdA zeikmuts topic van een gesjeesde leraar.

Riceaux

Bericht door Riceaux » 13 feb 2015, 23:09

RVV schreef:Precies, typisch zo'n PvdA zeikmuts topic van een gesjeesde leraar.
Wel een beetje bij blijven he. Metchu is geen PvdA'er meer. ;)

Lekker van dat ding blijven genieten René! Tuurlijk zijn er leukere auto's te koop. Maar je weet nu wat je hebt en dat wat je hebt uniek is. :df:

RVV

Bericht door RVV » 14 feb 2015, 00:04

Maakt niet uit dat is zijn stigma :wink:

Metchu

Bericht door Metchu » 14 feb 2015, 10:36

GTRene schreef: en waarom een draadje erover starten?

omdat een hele grote website als jalopnik je advertentie heeft opgepikt. Is aardig actueel, leek me leuk om te vermelden! Waarom zo ongesteld reageren René? :mrgreen: We starten over elke scheet een draadje en als een auto van een df'er op een website als jalopnik komt....
RVV schreef:Precies, typisch zo'n PvdA zeikmuts topic van een gesjeesde leraar.

ja, ik laat me wel verleiden om te reageren Rico, verlaag me graag tot jouw niveau:

Typische zure reactie van iemand die dag in dag uit tussen de matrassen aan het verstoffen is en thuis niets te zeggen heeft, dus maar op internet het mannetje uithangt. Ondertussen mag je blij zijn dat je kinderen straks les krijgen van een gesjeesde leraar, want dan leren ze tenminste iets meer dan hun gesjeesde vader

Ik denk is wel leuk voor René, kan ie het weer eens uitprinten en stoppen in zn dikke dossiers... gezellig zo :thumbup:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 14 feb 2015, 11:29

Idd@laatste zin^^^ Rene blaat zelf hele topics vol over wat ie aan t beunen is aan die auto. Of over hachelijke situaties met die kar. En dan nu verongelijkt doen over een draadje die met goede bedoelingen wordt aangemaakt? Maar goed, is ook wel "een beetje dom" van Metchu, hij weet ook wel dat dat ding nooit van z'n lang zal ze leven verkocht gaat worden.
Was weer zonde van de energie :)

Luco

Bericht door Luco » 14 feb 2015, 11:37

En het is niet eens vrijdag :hungry:

Arthur

Bericht door Arthur » 14 feb 2015, 11:43

Gisteren was het Idd vrijdag :wink:

Tom

Bericht door Tom » 14 feb 2015, 12:22

Het staat Rene vrij om zelf een vraagprijs te bepalen, maar ik vind de huidige vraagprijs ook veel te hoog.
Die 70K zou ie er misschien voor kunnen krijgen als de auto zo op de site van bijv. AutoLeitner zou kunnen. Smetteloos en superstrak, lage kilometerstand, als nieuw, voor onderhoud naar Hartge zelf. Die auto's gaan naar verzamelaars die een speciaal model het liefst zo willen hebben alsof ie net de fabriek heeft verlaten.
Nu is Rene wel liefhebber en geloof ik ook dat ie z'n auto vertroeteld, maar in Leitner-staat is de Hartge niet. Je kunt dan lang blijven hopen op een oliesjeik, maar ook die willen het beste van het beste en geen geknutselde voorbumper of (in de ogen van verzamelaars van dit soort auto's) hoge kilometerstand.

Maar goed... we kunnen allemaal wel wat van de prijs vinden, het feit dat die auto al jarenlang te koop staat is wel het beste bewijs dat de vraagprijs niet reëel is. Aan aandacht heeft het ook niet gelegen, alle grote sites hebben er al over geschreven.
Hoop dat het je lukt om em voor een nette prijs te verkopen Rene. Denk dat averechts werkt om em met de huidige prijs te koop te laten staan, zo krijg je alleen maar verhalen. Mensen gaan zich toch afvragen waarom ie dan al zo lang te koop staat. Een speciale auto moet je maar net een liefhebber met het geld voor zien te vinden, die kan best weken of maanden te koop staan, maar jarenlang te koop!??

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 14 feb 2015, 15:13

Problem zit hem in de originaliteit. Als hij nog 100% zoals hij bij Hartge vandaan kwam zou zijn, dan had het voor een verzamelaar misschien tot daar aan toe geweest.

Alleen ondertussen zijn er een hoop zaken vervangen voor andere spullen. De enige meerwaarde blijft nog de V8. Bijvoorbeeld setjes zelf gefrabiceerde remmen etc het is allemaal heel knap, maar het hoort niet thuis op een auto van 70K. Ook al zou het beter zijn als het normale Z3M spul in dit geval.

Stel jezelf de vraag. Als je 70K te besteden hebt aan een Z3M coupe incluis aanschaf van de auto, dan kan je bij wijze van spreken een Z3M S54 ophalen, set andere wielen, PFC remsysteem, setje JRZ schokbrekers, drexler sper. Dan hou je ook nog een aardige zwik geld over, S62 swap is ook nog wel te doen bij wijze van spreken.

Kijk je naar auto's van dezelfde tijd, bijvoorbeeld de E46 M3 Hartge H50, die brengen ook bij lange na die bedragen niet op. Om dus 70K op tafel te leggen, dan moet je wel heel gecharmeerd zijn van het merk Hartge.

JP

Bericht door JP » 14 feb 2015, 15:34

Zat er niet ergens een sticker (of schroefje welke overeenkomt met die) uit een Ascari Ecosse ?

GTRene

Bericht door GTRene » 14 feb 2015, 15:48

:please: hou aub op, laat mij en mijn kar met rust hier op DF, ik vraag niet om dit gezeur wat duur is of wat niet en of wat ik wel of niet mag verbeteren of veranderen.
als ik jullie mening vraag hoor je dat wel, waarom moet er zo over door gezeurd worden (door enkelen hier) telkens weer!

het is mijn kar en ik vraag niet om die rel draadjes, ik dacht dat daar op DF ook wat 'afspraken' over gemaakt waren naar en voor DF members.
hebben jullie niet wat beters te doen dan zich zo over een auto van een DF member uit te laten terwijl die daar niet om gevraagd heeft.

hoop dat jullie nu blij zijn (sommige van jullie) you won, nu happy?

als ik de kar wilde verkopen had ik hem allang een keer kunnen verkopen en als ik verkoop tips nodig had dan vroeg ik ze wel.

trouwens, ik weet niet wie er al meer dan 115 auto's die hij zelf op kenteken had staan en mee gereden heeft, goed heeft kunnen verkopen, van al die wellicht slechts 3 of 4 met verlies.

maar nogmaals, ik hoef deze auto niet kwijt, vandaar gewone foto's e.d. en alleen op wat gratis sites, kost me verder niks, maak jullie dus niet zo druk.
Dat door sommige gezeur hier op DF over een auto van mij (bij herhaling) zonder dat ik daar aanleiding aan geef of naar vraag is slecht voor mijn rikketik dat merk ik wel, please stop (serieus) aub.

edit: Ja JP trol nog maar lekker, jij begrijpt het...trouwens de soortgelijke motor incl de motronic (ECu) zit in deze Hartge, please stop.

Luco

Bericht door Luco » 14 feb 2015, 15:52

Rene wil hem gwoon niet kwijt, vandaar de vraagprijs. :thumbup:

@Rene, nu ben je wel wat kinderachtig hoor, zelf is aan jouw ook al door enkele members een aantal malen wat gevraagd en daar heb je ook gewoon lak aan, maar ow wee als we iets over jouw of je auto posten wat je niet aanstaat, dan is heel df te klein en ga je janken als een klein kind.

Iets met de bal en kaatsen.
relax

GTRene

Bericht door GTRene » 14 feb 2015, 16:02

Luco schreef:Rene wil hem gwoon niet kwijt, vandaar de vraagprijs. :thumbup:

@Rene, nu ben je wel wat kinderachtig hoor, zelf is aan jouw ook al door enkele members een aantal malen wat gevraagd en daar heb je ook gewoon lak aan, maar ow wee als we iets over jouw of je auto posten wat je niet aanstaat, dan is heel df te klein en ga je janken als een klein kind.

Iets met de bal en kaatsen.
relax
wat werd er aan mij gevraagd dan over auto's van members van DF?
vertel...ik leg de link niet? ow wacht...dat komt omdat ik niet zo ben over zoiets en of over doorzeur van DF member auto's.

of je bedoelt over posten over wereldzaken, daar wordt niks genoemd over DF members, dat zijn artikelen van NU.nl die ik deel...en al heel wat minder...speciaal omdat ik daar rekening mee wilde houden!
maar als je dat niet ziet of doorhebt ligt dat niet alleen aan mij, magoed ook daar zal ik minder van posten, zal je zien.

Maar nogmaals dat is compleet wat anders dan over bovenstaande zaken lekker rellen voor sommige.

JP

Bericht door JP » 14 feb 2015, 16:05

Ja René.....met bijna 50 duizend posts op DF weet jij toch wel als geen ander hoe DF werkt.....en rellen zou ik het echt niet noemen

Je hebt een unieke auto, maar ook al wat "pech" gehad met de auto. In je enthousiasme post je al het lief en leed van je BMW, wat natuurlijk ook respect is en moet je allemaal zelf weten, alleen werkt die openheid je in dit geval ook flink wat tegen voor wat betreft de verkoop van de auto. Hij staat toch te koop ? Gaan wij er vanuit dat je hem ook wil verkopen.

Just my 2 cents.....carpe diem.....fijne valentijnsdag :love:

Luco

Bericht door Luco » 14 feb 2015, 16:09

Ik zie het ook niet als rellen, er zijn positieve posts en wat kritische posts, dat is in elk draadje zo.
Je maakt je er veel te druk om. :thumbup:

Verder gaat het om het principe Rene, je hebt op bijna alles en iedereen wat aan te merken, het zij zo, dat is je goed recht.
Maar accepteer het dan ook dat andere mensen ook kritiek op jouw of op je hartge hebben of over andere dingen die je doet of post, en dat doe je dus niet.

GTRene

Bericht door GTRene » 14 feb 2015, 16:15

JP schreef:Ja René.....met bijna 50 duizend posts op DF weet jij toch wel als geen ander hoe DF werkt.....en rellen zou ik het echt niet noemen

Je hebt een unieke auto, maar ook al wat "pech" gehad met de auto. In je enthousiasme post je al het lief en leed van je BMW, wat natuurlijk ook respect is en moet je allemaal zelf weten, alleen werkt die openheid je in dit geval ook flink wat tegen voor wat betreft de verkoop van de auto. Hij staat toch te koop ? Gaan wij er vanuit dat je hem ook wil verkopen.

Just my 2 cents.....carpe diem.....fijne valentijnsdag :love:
Is ook moeilijk niet zo open te zijn, wat oude info heb ik ook maar verwijderd omdat het verkeerd kon worden geinterperteerd e.d. magoed ook das internet I know, maar hoopte op DF wat beters, maar ook daar natuurlijk veel members en dus ook vele types en natuurlijk bepaalde gemoedstoestanden (ongesteld) op z'n tijd bij sommige :wink:

Ik ben zelf ook niet altijd de makkelijkste :bag: of te kort door de bocht :df: qua tekst (terwijl ik bv wel het hele verhaal/gevoel in mijn hoofd heb) of juist te lang zodat het verhaal moeilijk te volgen is voor velen,
dus begrijp het ook wel af en toe met plat Internet, maar hoop dat jullie het een beetje begrijpen, bedankt in elk geval voor het begrip :thumbup:

edit: Luco nogmaals dan gaat het over veelal foute lui of crimies of isis oid uit het nieuws, niet over DF members zover ik weet, das wat anders.

Shakes

Bericht door Shakes » 14 feb 2015, 16:23

Tja, even ter verdediging van Rene, wie had dat gedacht. Je mag doen wat je wil. 100k, 200k vragen maar hoge bomen vangen veel wind. Misschien steekt het wel bij sommige mensen dat je tijd hebt voor 50k posts en "zij" gewoon van 9 tot 17 moeten werken om het hoofd boven water te houden. Ik noem maar wat. Het is jouw leven.

Leg de kritiek naast je neer of doe er wat mee, ook daar ben je vrij in. Ik zou het fijn vinden als je een beetje zou chillen met je posts maar laat mijn kritiek niet naar je hart(....) gaan. Het internet is geen echt leven, DF ook niet.

Metchu

Bericht door Metchu » 14 feb 2015, 16:31

Je begint steeds meer en meer in al die complottheoriën te geloven rené... ik weet niet wie jij van df ervan verdenkt dat die "sommigen"? Enige plezier die ik eruit haalde was dat je auto op jalopnik stond, wat gewoon supertof is! Ja we weten allemaal dat ie vet lang te koop staat en dat je er allemaal dingen mee hebt gedaan en dat ie gewoon te duur is, daar mag best wel over gegeind worden. Je gedraagt je nu een beetje als een moslim fundamentalist waar net een tekeningetje van z'n profeet van is gemaakt. Direct slachtofferrol pakken en huilie doen. We weten toch dat je dat ding helemaal niet hoeft te verkopen, anders was er wel wat van die prijs afgegaan. Dit is helemaal geen reldraadje rene... helemaal niet zo bedoeld (totdat er iemand in dit topic lekker persoonlijke opmerkingen ging plaatsen, dan snap ik jouw gevoel er ook wel bij). Gewoon leuk voor je dossiers en nogmaals tof dat een site als jalopnik het oppikt (na 8 jaar)! Maar blijkbaar kan je het niet waarderen, sorry!! Maar goed, morgen lekker weer naar Zandvoort genieten van de auto's :verveeld:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 14 feb 2015, 16:44

Ik ga morgen verkleed als een indiaan de stad in en bier drinken, ook leuk :angel:

En verder sluit ik me bij de opmerkingen van Nandor en Metin aan. Lekker makkelijk.
Laatst gewijzigd door Bram op 14 feb 2015, 17:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Elmar

Bericht door Elmar » 14 feb 2015, 17:22

Dan kan deze video ook nog wel een keer. :devil:

[vimeo]http://www.vimeo.com/3176664[/vimeo]

964aircooled
Locatie: ex m5-e39, m3 E36, 335i-e30, Porsche 911 3.2 en 3.6 C2, 350z, C63 amg station

Bericht door 964aircooled » 14 feb 2015, 17:44

Elmar schreef:Dan kan deze video ook nog wel een keer. :devil:

[vimeo]http://www.vimeo.com/3176664[/vimeo]

haha lachen die film

:foto: :devil: :df: :D :kikker:

RVV

Bericht door RVV » 14 feb 2015, 21:14

edit :bloemetje:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 14 feb 2015, 21:23

De valentijnsgedachte heeft hier niet toegeslagen. :)

Arthur

Bericht door Arthur » 14 feb 2015, 21:55

:bloemetje:

Gesloten