Rene, top post.
Blijf genieten van dat ding, en dromen van andere hokken!
Wel een beetje bij blijven he. Metchu is geen PvdA'er meer.RVV schreef:Precies, typisch zo'n PvdA zeikmuts topic van een gesjeesde leraar.
GTRene schreef: en waarom een draadje erover starten?
RVV schreef:Precies, typisch zo'n PvdA zeikmuts topic van een gesjeesde leraar.
wat werd er aan mij gevraagd dan over auto's van members van DF?Luco schreef:Rene wil hem gwoon niet kwijt, vandaar de vraagprijs.![]()
@Rene, nu ben je wel wat kinderachtig hoor, zelf is aan jouw ook al door enkele members een aantal malen wat gevraagd en daar heb je ook gewoon lak aan, maar ow wee als we iets over jouw of je auto posten wat je niet aanstaat, dan is heel df te klein en ga je janken als een klein kind.
Iets met de bal en kaatsen.
relax
Is ook moeilijk niet zo open te zijn, wat oude info heb ik ook maar verwijderd omdat het verkeerd kon worden geinterperteerd e.d. magoed ook das internet I know, maar hoopte op DF wat beters, maar ook daar natuurlijk veel members en dus ook vele types en natuurlijk bepaalde gemoedstoestanden (ongesteld) op z'n tijd bij sommigeJP schreef:Ja René.....met bijna 50 duizend posts op DF weet jij toch wel als geen ander hoe DF werkt.....en rellen zou ik het echt niet noemen
Je hebt een unieke auto, maar ook al wat "pech" gehad met de auto. In je enthousiasme post je al het lief en leed van je BMW, wat natuurlijk ook respect is en moet je allemaal zelf weten, alleen werkt die openheid je in dit geval ook flink wat tegen voor wat betreft de verkoop van de auto. Hij staat toch te koop ? Gaan wij er vanuit dat je hem ook wil verkopen.
Just my 2 cents.....carpe diem.....fijne valentijnsdag
Gebruikers op dit forum: Hitz en 3 gasten