e46 weg. nu ds3 + volvo 244 carbage run.

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
G Kolkman
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000

Re: Fiat coupe 16v turbo= weg nu? E30?

Bericht door G Kolkman » 11 feb 2015, 05:21

Even navragen op e30fansite en volgens mij is er ook een specifieke bauer-site. Op de eerste zitten er in ieder geval een paar met zo'n apparaat.

Niggelll

Re: Fiat coupe 16v turbo= weg nu e46

Bericht door Niggelll » 18 mar 2015, 22:35

Nou na lange tijd stil zijn geweest en wat rond gekeken naar auto's gisteren een aankoop gedaan.
Het slachtoffer een BMW 3 serie e46 2.0i automaat met boekjes en 182.xxx nap
Afbeelding

Erg blij met de auto en rijd erg goed :df: . Jammer genoeg dat de CD wisserlaard het alleen nog niet wil doen. ziet geen cd's jammer genoeg.

GTRene

Bericht door GTRene » 18 mar 2015, 22:50

ziet er uit als een nette auto, mooie kleur.

Niggelll

Bericht door Niggelll » 11 aug 2016, 23:39

Omdat ik nog steeds graag mee lees, leek het mij wel weer eens tijd voor een update:

De Bmw is na de zomer van 2015 de deur uit gegaan. Dit kwam voornamelijk door het geen vertrouwen meer hebben in de auto. Ik ben samen met mijn vriendin namelijk 2 weken naar Frankrijk geweest voor vakantie. De auto reed erg fijn, maar begon helaas met een koelvloeistof lekkage. Omdat het om een kleine special o ring ging die gescheurd was, kon dit niet in Frankrijk verholpen worden. 2 weken lang rond gereden met een lekkage en dus een al minder fijn gevoel bij de auto. Er was namelijk al flink geïnvesteerd in de auto. Als klap op de vuurpijl besloot de remleiding linksachter te springen na een noodstop op de snelweg omdat er een ongeluk voor ons gebeurde. Gelukkig hier niks aan over gehouden. Mijn vriendin reed op dat moment en had net haar rijbewijs, om te bekomen van de schrik de eerste afrit er af en toe voelde de rem al raar. Ik op de parkeerplaats gevoeld en had inderdaad geen druk meer. Vervolgens onder de auto gekeken en er lag als snel een plas onder het linker achterwiel. Dit eindigde dus als volgt:Afbeelding
Volgende dag met vervangend vervoer naar huis. Wel even voor 10 min met sleepwagen €120 mogen afrekenen natuurlijk. Omdat ik student ben en ging samen wonen zelf geen auto meer gekocht. Er is een ds3 voor in de plaats gekomen die ik altijd kan gebruiken en dan ook vaak meeneem naar Groningen: Afbeelding
1.4 niet snel maar wel erg strak op de weg. Leuker dan verwacht, stoelen zitten erg goed en met de hi-fi installatie is het allemaal zeer goed te doen. Daarnaast samen met me vader een oude volvo 244 opgehaald voor de carbagerun 2016 zomer editie en voor ernaast (voor als ik de ds3 weer steel van me moeder :df:) De volvo heeft het netjes zonder problemen uitgehouden met toch 480.xxx op de teller.Afbeelding

Plaats reactie