Maarja we blijven toch wel kopen.

Goede deal geweest idddvh schreef:Hoppa..
Heb ik de mijne toch scherp gekocht voor 4k destijds....
(incl papieren+doos)
Aerschtuner schreef:Vandaag een juwelier aan de telefoon gehad. Nieuwe SD4K vraagt hij 7350 voor. Dat is dus 5% meer dan de 7K die hier genoemd wordt. 114060 zocht ik voor ±5k voordat de ellende begon, die moet nu 5.600 opbrengen bij deze juwelier.
tomgtr schreef:De vorig geboden karting kan ik makelijk verdubbelen Rob. Uit Eigen zak als je wil
tomgtr schreef:Nou prijzen vallen ook niet mee daar. En je moet de spullen toch kopen door eerst locale currency te kopen met je euro's. Maar lang weekend Dubai altijd leuk.
Maar laatste keer dat ik er was vielen de prijzen van horloges me niet mee.
Volgende bonus maar deels in dollars houden
Achteraf had ik die SD4K gewoon moeten kopen voor de prijs die Tom toen kon regelen.dvh schreef:Stelletje schrapers. Koop nou gewoon die klok die je mooi vindt.
tomgtr schreef:Dubai voor een weekje in februari is heerlijk. Duur is het. Maar vs de service die je daar krijgt valt he wel weer mee. Maar lben 3 keer met familie geweest en voor 1 weekje Dubai koop je ook een Rolex SD zeg maar. Helemaal een belevenis, Al Qasr resort in Liwa desert. Absoluut top hotel midden in woestijn. Wat een waanzinnige plek. 200 kamers, 400 man personeel. En tevreden personeel, worden niet uitgeknepen. Maar toen ze bij het zwembad overdag vliegjes kwamen doden met zo'n electrische vliegenmepper viel ik ook ff om.
Dan kunnen we beter voor 'n groupbuy paracetamol denk ik.tomgtr schreef:Naamgenoot, ik stomp me nu ook voor m'n kop!
Robin schreef:Dan kunnen we beter voor 'n groupbuy paracetamol denk ik.tomgtr schreef:Naamgenoot, ik stomp me nu ook voor m'n kop!
Inderdaad, blij dat ik die 458 Speciale toen niet heb gedaan. Kunnen we nu dagelijks bij de hema toch lekker aan de koffie en cappucinno....romo schreef:Robin schreef:Dan kunnen we beter voor 'n groupbuy paracetamol denk ik.tomgtr schreef:Naamgenoot, ik stomp me nu ook voor m'n kop!
das goedkoper en minder koppijn idd...............
Je weet nooit waar het weer goed voor is geweest om niet te kopen................![]()
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Bing [Bot], ED35, KoenM, maurizio, Philipoo, Sabberjoch, Semrush [Bot] en 4 gasten