leukFreudeamFahren schreef:*klik* Istie weer...FreudeamFahren schreef:(...) hij stond sinds eind november te koop, en dat was de 2e keer dat de ombouwer hem te koop aanbood. Zou mij niks verbazen dat hij nu weer niet verkocht is. Ik heb hem laten lopen omdat er in de papieren een M60B30, dus een 3 liter V8 met 218 pk, stond en de M62B44 die erin zat "particulier zonder rekening" gekocht was. Het hele spul netjes bij de RDW op kenteken krijgen is daarmee schier onmogelijk... Om diezelfde reden zal een Duitser hem ook niet snel kopen: de 4,4 is niet eingetragen en zonder verdere aanpassingen (remmen zijn te klein bijv), en zonder de juiste contacten (motor swaps eintragen wordt steeds lastiger), ga je dat ook niet 1-2-3 gedaan krijgen.

maar onderstaande vind ik wat vaag?
is het nu een M60 block met M62 koppen? dat maakt toch geen 4.4 of zou de hele bovenkant en krukas e.d, van de 4.4 zijn? hoe dan ook wel leuk.Kompletter 4,4l Umbau
M60 Block mit m62 Zylinderköpfen
Antriebswelle 328i e46
Edelstahl-Auspuffanlage mit e60 Metallcats und X5 Krümmer
Motor wurde komplett überholt und die Karosserie neu lackiert
Eintragungen sind Vorhanden
Bei fragen stehe ich jederzeit gerne zur verfügung
en dat 'eintragungen' vorhanden...is dat van die 4.4 of de eintragung van de andere 3.0 v8? of haal ik alles door elkaar