Maar weer eens bijwerken hier, tijd bewust stilgehouden. Een week nadat ik de auto terug had van de spuiter weer bij mam op bezoek geweest, en in de eerste nacht was de andere zijkant aan de beurt en nu ook samen met de auto van mijn moeder. De rest van de parkeerplaats niet dus wel heel duidelijk van wie we dit kunnen verwachten.
Maar weer laten maken...

Dit was de tweede keer dat ik de auto had opgehaald bij de dealer, netjes gewassen en van binnen gedaan (na een klacht van de vorige keer dat het een stofnest was van binnen), alleen jammer dat ik niet tevreden was.

Mja ook dingen zoals de rechterbuitenspiegel die ik mee had laten pakken die het niet deed dus dat moest gewoon even opgelost worden.
Dan naar een paar weekenden terug. Vrijdag eind van de middag nog even mijn BBS'jes gewassen die had ik verkocht:

Toch erg jammer om ze te laten gaan.
Foto van de leenauto 'kei car' haha:
Ignis weer terug.

En dat weekend meteen goed gebruik gemaakt van de Ignis.

Nijmegen - Alkmaar - Groningen - Bakel.
Tussendoor nog even wat handigs erbij gehaald, enige goeie wat ik koop van dit merk of bij de Aldi.

Nu nog een goeie krik die straks ook onder een verlaagde auto kan.
Dan heb ik de 6000k xenon lampjes gewisseld voor 5000k, ik vond het te sjonnie en omdat de koplampen al een blauwe gloed hebben wordt het er niet beter op...

Enige nadeel, je ziet het al... de leds lijken wel blauw nu.

Van alles geprobeerd, andere leds, warm witte leds, Philips BlueVision, niks komt er dicht bij... Voor teveel geld een setje 5000k pure white leds besteld om te zien wat dat gaat doen. Anders maar met wat kleurverschil rijden denk ik dan. :X
En dan ben ik nog wat met een roestomvormer aan het spelen gegaan, heel de auto heeft niks geen puntje, alleen de frontbalk boven de radiateur heeft gek genoeg een paar pitjes. Eerste keer bijgetipt en klaar om bijgewerkt te worden:
Verder dan nog 'iets' sterkere achteruitrijlichten binnen gekregen, 7W Cree Leds en duplo led lampjes voor mijn gewone verlichting. Ditmaal canbus leds met een schakeling erin, hopen dat die het wel gaan doen. De simpele versie iig niet:
Nog wat foto's met de ST van een vriend, vorig weekend een lekker rondje heuvelland gereden:

Moet trouwens zeggen dat die echt een heel pak beter loopt op 98, loopt gewoon zonder pingelen de 6000 toeren voorbij en veel feller.
Dan binnenkort een weekend vrij maken en alle marring, swirls en hologrammen van de schadehersteller eruit halen, samen met het bijwerken (goed uitwerken vooral) van de restanten van de poetser van de dealer.

En ik heb wat dingen in bestelling staan.
- Apex verlagingsveren
- Whiteline rear stabi kit
- Veerpootbrug
- Staalomvlochten remleidingen
- Magnecor bougiekabels en nieuwe bougies
We gaan er een kart van maken.