BMW M4 Concept
-
OnlineWJ
Re: BMW M4 Concept
Dat doen ze al.
Maar ziet er stoer uit!
Maar ziet er stoer uit!
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ook leverbaar voor de E36/E46/E9x, via AutoStyle 

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Richard430
Zo te zien probeert de bestuurder niet eens tegen te sturen. Wtf...
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Zelfrijdende auto. Hij stond in de inparkeermodus icm navigatie naar dichtsbijzijnd restaurant , aldus de eigenaar en ergens op een hoek daaro is 'n Starbucks.Richard430 schreef:Zo te zien probeert de bestuurder niet eens tegen te sturen. Wtf...

----
Is repost , paar pagina's terug hier.
Eigenaar legt uit dat ie 'n goed amateurcoureur is/trackdays/verkeerde bandenspanning, blablabla
Kortom , gewoon zijn eigen fout door met alles off te gaan rijden en de kop er niet bij te hebben, want dat blok is BERESTERK ook onderin.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
romo schreef:Even wat plaatjes, omdat het zo fraai is;
LASER verlichting voor
OLED verlichting achter
http://f80.bimmerpost.com/forums/showth ... ?t=1075937" onclick="window.open(this.href);return false;
Net dit bericht;
https://www.facebook.com/BMW.M/photos/a ... 51/?type=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Niels
- Auto: Prius+
Prachtige kar imho 

- GTRene
staat wel mooi op de platen, verlichting is gaaf en duur denk 

-
V Poelgeest heeft zo'n ding rondrijden met complete stickerset. Erg gaaf maar de wielen zijn iets te klein. Zal wel 20" geweest zijn maar er past makkelijk 22 onder.
Stond ook een Imola rode E39 M5 die is dan wel erg verouderd maar bijna net zo groot
Stond ook een Imola rode E39 M5 die is dan wel erg verouderd maar bijna net zo groot

- Downforce Hans
Oled verlichting, dus als je er achter staat dan kan je tv kijken........ 

- Snipe
Ik vind het ongelooflijk lelijk, die lampen. Dit overtreft de Audi-kerstbomen qua wanstaltigheid.
- Mari Oh Oh!
De voorkant is ook zeker niet mijn smaak. Jammer dat men langzaam afstapt van de 4 cirkels(+4 voor angel eyes) als koplampen.
-
Onlinesmiley
- GTRene
heel apart, je mag wel een ICT geleerde zijn om het allemaal te vatten.
zou die ook flitskasten e.d. kunnen spotten en ff van te voren kunnen belichten? dat zou wel handig zijn
zou die ook flitskasten e.d. kunnen spotten en ff van te voren kunnen belichten? dat zou wel handig zijn

-
Onlinetomgtr
F*ck , dus nu rij ik in een ouderwets hok 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik vind het briljant, serieus mooie innovatie ..............600m zicht ..........heerlijk
Front imponeert met flinke überholprestige
, en bij lange na niet de kermis van Audi IMHO
OLED achterzijde ook erg lekker, het opent vooral veel nieuwe mogelijkheden zowel technisch als qua design........ik zeg, laat maar komen.......
Front imponeert met flinke überholprestige

OLED achterzijde ook erg lekker, het opent vooral veel nieuwe mogelijkheden zowel technisch als qua design........ik zeg, laat maar komen.......
-
Onlinesmiley
Ach, op DX.com zullen vast wel kitjes komen zodat je met dubbelzijdige tape die ouwe bimmer van je kunt upgraden naar kermis 2.0.tomgtr schreef:F*ck , dus nu rij ik in een ouderwets hok

- MParallel
- Auto: BMW
Nou laat die Autostyle kitjes voor alle Corsa's, Golfjes en Civic's maar komen...
- Snipe
Die OLED-verlichting geeft inderdaad nieuwe mogelijkheden qua design, want je kunt de lichtunits veel dunner maken - dunner dan je iPhone. Juist daarom vind ik het zo zonde dat BMW het gewoon op een bestaand model geplakt heeft.romo schreef:Ik vind het briljant, serieus mooie innovatie ..............600m zicht ..........heerlijk
Front imponeert met flinke überholprestige![]()
-
Onlinetomgtr
smiley schreef:Ach, op DX.com zullen vast wel kitjes komen zodat je met dubbelzijdige tape die ouwe bimmer van je kunt upgraden naar kermis 2.0.tomgtr schreef:F*ck , dus nu rij ik in een ouderwets hok

- Robin Hartog
Zo raar vind ik het niet; ze willen de aandacht vestigen op deze techniek. Als ze dat op een nieuw conceptauto gaan laten zien zal het bijna geen aandacht meer trekken. Kijk maar hoeveel buzz dit genereert.Snipe schreef:Die OLED-verlichting geeft inderdaad nieuwe mogelijkheden qua design, want je kunt de lichtunits veel dunner maken - dunner dan je iPhone. Juist daarom vind ik het zo zonde dat BMW het gewoon op een bestaand model geplakt heeft.romo schreef:Ik vind het briljant, serieus mooie innovatie ..............600m zicht ..........heerlijk
Front imponeert met flinke überholprestige![]()
En om het op een normale productie auto te laten zien maken ze ook duidelijk dat de techniek eigenlijk bijna klaar is om morgen in de showroom te laten zien.
- Snipe
...maar dat die techniek eraan komt wist je natuurlijk al lang:
http://www.driving-fun.com/3348/the-kno ... ijker.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.driving-fun.com/3348/the-kno ... ijker.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

- Robin Hartog
Eigenlijk niet, dat nieuws lees ik nooit.Snipe schreef:...maar dat die techniek eraan komt wist je natuurlijk al lang:

- Joy
M5 rijder over de M3/M4:
I'm a long-time E60 M5 owner.
I purchased my E60 M5 (2006 model) in 2005 while also owning a CTS-V (First Gen). I love my E60 M5 and I just can't give it up (only 65,000 miles). I love the high revving V10 engine.
Yes, the electronics on the E60 are dated and the style is showing it's age but the E60 M5 has character. It has the high revving V10 that comes to life at over five-thousand RPM.
To be honest, I've wanted to like the new M6, and the M5. I really did. I've driven the M6 and the M5 over the past couple years but I just couldn't connect with either one.
I've thought about adding an M6 (vert) to drive along-side the M5 (one high torque and one high revving) but every time I would drive the M6 I just couldn't connect with it. It felt disconnected to me. It felt heavy. So, I kept waiting for something better...from BMW.
This past weekend, while picking up a new family car for my wife (an awesome 335x GT that she LOVES), I drove a new M3 and a new M5, for comparison, and I found something that I could connect with. The new M3.
The new M3 is fun to drive. It has character. It's something different...something new to go alongside the high-revving E60 M5.
The current M5...well...I just couldn't connect with it. It's too big, too heavy, too...dare I say...mild. Yeah it has big horsepower and big torque but I want more than just that. I want character. The E60 M5 had character. It had the high-revving, F1 inspired V10 that broke the 200mph barrier. It was, and is, special!
I never thought I would purchase an M3 but the current M3 is an absolutely amazing car. The 2015 M3 fills the gap as BMW hopefully puts the next M5 on a serious weight reduction 'diet' and brings character back to it.