Omdat ik goede ervaringen heb met de verkoop van mijn auto's via dit forum bied ik voorzichtig mijn huidige daily te koop aan. Het gaat om een origineel Nederlands geleverde en dealer onderhouden Renault Twingo 133 RS Cup. De auto verkeert in een zeer nette staat en er wordt nog dagelijks met veel plezier in gereden (afgelopen maand nog +/- 2500km). Ik ben eigenlijk totaal geen Renault persoon maar ik vind deze Twinq er fantastisch uitzien en het is ook echt een bochtenriddertje waarmee ik menig BMW en GTI achter me heb kunnen laten.
De lage kilometerstand is kloppend en aantoonbaar middels NAP, het originele boekjespakket is aanwezig en ook daadwerkelijk ingevuld. De auto is door de officiële Renault dealer onderhouden en over +/- 8000km toe aan de volgende onderhoudsbeurt. Uiteraard zijn beide originele sleutels met handzender ook aanwezig. Dit exemplaar verkeert in een zeer nette staat. Ik zal niet zeggen "nieuwstaat" want dat vind ik onzin, zo heb ik een slijtageplekje in een van de losse vloermatten kunnen ontdekken, een krasje/dingetje van 1x8mm in de laklaag en hebben de velgen stoeprandschade. Verder is de auto vrij van steenslag, krassen, deuken, butsen en andere ellende.
Datum 1e toelating: 30-06-2009 (origineel NL geleverd)
Kilometerstand: 71.XXX (loopt op want er wordt nog dagelijks mee gereden)
APK: 01-07-2015
Motorvariant: 1.6 16V 133pk
Opties:
- ABS
- Airbags (front + zij)
- Airconditioning
- Centrale deurvergrendeling op afstand
- Elektrische ramen
- Elektrische spiegelverstelling
- Mistlampen
- Radio CD/MP3/AUX origineel Renault
- Regensensor
- Spoilerpakket (RS heeft een dakspoiler, wielkastverbreders, andere skirts en bumpers)
- Sportonderstel
- Sportstoelen/interieur (bieden heerlijk veel zijdelingse steun)
- Stuurbekrachtiging
- Stuurwielbediening voor de radio
- Uitlaatsysteem aangepast met RVS dubbele einddemper en RVS middendempervervanger. Deze RS klinkt nu ook als een RS

- 17" Lichtmetalen RS Cup velgen (deze waren optioneel en de Twingo 133 RS is standaard voorzien van 16" lichtmetaal)
Vraagprijs: € 7250,- ---> DF Prijs: € 6.999,-
Vergeleken met de andere RS'en die er te koop staan is dit gewoon een erg scherp geprijsd exemplaar. Zeker omdat het een origineel NL exemplaar betreft dat door de officiële dealer is onderhouden + de staat waarin deze verkeert.
Inruil:
Ik sta niet te springen om inruil. Of je moet toevallig een handgeschakelde zwart/zwart 996 Turbo zonder PCM hebben staan, met een nette kilometerstand/historie en met 20K bijbetaling van mijn kant genoegen nemen

Andere mogelijkheid is een Mini Cooper S (R53). Liefst in de kleur Dark Silver met JCW kit. Kijk er eigenlijk al jaren af en toe naar maar helaas zelf nog nooit een gehad

Andere opties zijn:
- Honda CB600F Hornet (2005> model)
- Kawasaki Z750 (2007> model)
- BMW Z3 Coupé
- BMW Z4 3.0
- Cayman S (987)
Reacties:
Gelieve per e-mail of telefoon (nul zes - 28240188) te reageren.
De auto staat momenteel alleen op DF geadverteerd en nog niet op andere fora/verkoopwebsites.
Plaatjes bij het praatje: