Renault Twingo 133 RS Cup origineel NL exemplaar 71.XXX km

Tijd voor wat anders? Hier kun je je auto aanbieden!
Gesloten
THE MUD

Renault Twingo 133 RS Cup origineel NL exemplaar 71.XXX km

Bericht door THE MUD » 07 dec 2014, 18:11

Beste medeforummers,

Omdat ik goede ervaringen heb met de verkoop van mijn auto's via dit forum bied ik voorzichtig mijn huidige daily te koop aan. Het gaat om een origineel Nederlands geleverde en dealer onderhouden Renault Twingo 133 RS Cup. De auto verkeert in een zeer nette staat en er wordt nog dagelijks met veel plezier in gereden (afgelopen maand nog +/- 2500km). Ik ben eigenlijk totaal geen Renault persoon maar ik vind deze Twinq er fantastisch uitzien en het is ook echt een bochtenriddertje waarmee ik menig BMW en GTI achter me heb kunnen laten.

De lage kilometerstand is kloppend en aantoonbaar middels NAP, het originele boekjespakket is aanwezig en ook daadwerkelijk ingevuld. De auto is door de officiële Renault dealer onderhouden en over +/- 8000km toe aan de volgende onderhoudsbeurt. Uiteraard zijn beide originele sleutels met handzender ook aanwezig. Dit exemplaar verkeert in een zeer nette staat. Ik zal niet zeggen "nieuwstaat" want dat vind ik onzin, zo heb ik een slijtageplekje in een van de losse vloermatten kunnen ontdekken, een krasje/dingetje van 1x8mm in de laklaag en hebben de velgen stoeprandschade. Verder is de auto vrij van steenslag, krassen, deuken, butsen en andere ellende.

Datum 1e toelating: 30-06-2009 (origineel NL geleverd)
Kilometerstand: 71.XXX (loopt op want er wordt nog dagelijks mee gereden)
APK: 01-07-2015
Motorvariant: 1.6 16V 133pk

Opties:
- ABS
- Airbags (front + zij)
- Airconditioning
- Centrale deurvergrendeling op afstand
- Elektrische ramen
- Elektrische spiegelverstelling
- Mistlampen
- Radio CD/MP3/AUX origineel Renault
- Regensensor
- Spoilerpakket (RS heeft een dakspoiler, wielkastverbreders, andere skirts en bumpers)
- Sportonderstel
- Sportstoelen/interieur (bieden heerlijk veel zijdelingse steun)
- Stuurbekrachtiging
- Stuurwielbediening voor de radio
- Uitlaatsysteem aangepast met RVS dubbele einddemper en RVS middendempervervanger. Deze RS klinkt nu ook als een RS :mrgreen: .
- 17" Lichtmetalen RS Cup velgen (deze waren optioneel en de Twingo 133 RS is standaard voorzien van 16" lichtmetaal)

Vraagprijs: € 7250,- ---> DF Prijs: € 6.999,-
Vergeleken met de andere RS'en die er te koop staan is dit gewoon een erg scherp geprijsd exemplaar. Zeker omdat het een origineel NL exemplaar betreft dat door de officiële dealer is onderhouden + de staat waarin deze verkeert.

Inruil:
Ik sta niet te springen om inruil. Of je moet toevallig een handgeschakelde zwart/zwart 996 Turbo zonder PCM hebben staan, met een nette kilometerstand/historie en met 20K bijbetaling van mijn kant genoegen nemen :mrgreen: .

Andere mogelijkheid is een Mini Cooper S (R53). Liefst in de kleur Dark Silver met JCW kit. Kijk er eigenlijk al jaren af en toe naar maar helaas zelf nog nooit een gehad :df: .

Andere opties zijn:
- Honda CB600F Hornet (2005> model)
- Kawasaki Z750 (2007> model)
- BMW Z3 Coupé
- BMW Z4 3.0
- Cayman S (987)

Reacties:
Gelieve per e-mail of telefoon (nul zes - 28240188) te reageren.
De auto staat momenteel alleen op DF geadverteerd en nog niet op andere fora/verkoopwebsites.

Plaatjes bij het praatje:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door THE MUD op 11 jan 2015, 08:53, 6 keer totaal gewijzigd.

Niels
Auto: Prius+

Re: Renault Twingo 133 RS Cup origineel NL exemplaar

Bericht door Niels » 09 dec 2014, 22:57

Dat is wel heel rap! Nieuw DF record denk ik :tooth:

THE MUD

Re: Renault Twingo 133 RS Cup origineel NL exemplaar

Bericht door THE MUD » 15 dec 2014, 19:21

Dat zal wel meevallen, ik heb wel sneller van auto gewisseld :wink: . Deze verkoop was initieel vanwege de onverwacht snelle komst van een bedrijfswagen maar nu dat even wat langer op zich laat wachten rij ik ondertussen vrolijk dagelijks in deze Twinq verder. Ik heb tenslotte nog altijd schik met deze bochtenridder :df: .

Omdat ik graag een nette auto verkoop heb ik afgelopen weekend onderstaande laten uitvoeren:
- 4x wielen balanceren (zat een trilling in boven de 135km/h in)
- Linksvoor het reactiestangetje/"eindstokkie" van de stabilisatorstang vervangen. Dit omdat hier iets speling op zat dat resulteerde in een irritante rammel op klinkerweggetjes/drempels. Uiteraard is hier een origineel Renault deel voor gebruikt en geen imitatie o.i.d.

Afbeelding
Afbeelding

Voor nu wordt de auto alleen nog op DF aangeboden en ik zal de vraagprijs niet verhogen ondanks deze extra kosten voor mij :thumbup: .

THE MUD

Re: Renault Twingo 133 RS Cup origineel NL exemplaar 71.XXX

Bericht door THE MUD » 27 dec 2014, 02:37

Nog een inruiloptie aan het lijstje toegevoegd. Ik zal de Twinq volgend jaar ook maar eens op Marktplaats slingeren.

THE MUD

Bericht door THE MUD » 01 jan 2015, 15:04

En nu ook even tijdelijk op Marktplaats: http://link.marktplaats.nl/m884537383" onclick="window.open(this.href);return false;

Prijsaanpassing voor de DF'ers: € 6.999,- :df:

THE MUD

Bericht door THE MUD » 06 jan 2015, 21:47

Zelfs Jeremy heeft er schik mee :df: . Oew wat een lekker scheurijzer als ik ze zo zie, zou alleen wel tijdig vertrekken voor de veerboot :mrgreen: .

[YouTube]http://youtu.be/jwAasSkZ7pA[/YouTube]
[YouTube]http://youtu.be/WEf8Jas7ZqQ[/YouTube]

GTRene

Bericht door GTRene » 07 jan 2015, 00:06

mooi prijsje :thumbup:

Peter

Bericht door Peter » 08 jan 2015, 13:07

Ik wil um wel inruilen op mijn Cooper S (R52) cabrio JCW! :df:

Bombadil

Bericht door Bombadil » 10 jan 2015, 17:34

Leuk ding. Hoe is die op de snelweg? Veel toeren bij 100 /120 km/h of valt het mee?

Vind ik een belangrijk punt bij de gewone Twingo`s maar met een grote motor valt dat misschien mee?

THE MUD

Bericht door THE MUD » 11 jan 2015, 00:22

Thnx voor de Reacties. :thumbup:

@ Peter: Helaas heb ik geen belang bij een Mini cabrio en is de jouwe ver boven Mini budget. Wel een onwijs geil apparaat. Ik had hem al op NewMiniClub gespot :hot: .

@ Bombadil: Bij 120 doet hij helaas 4000 toeren dus dat is hier niet anders. Ze hadden er best een 6 bak aan mogen koppelen.

@ Algemeen: De Twinq is verkocht. Deze heb ik vanmorgen naar zijn/haar nieuwe baasje in Zeeland gebracht. Twinq woont nu in een dorpje met een jachthaven, mooie dijken en bochtige weggetjes door boomgaarden + zijn nieuwe baasje houdt ook wel van doorrijden. Deze had echter een nette C4 Coupé in te ruilen dus ik ben vanmiddag een paar uur en +/- 120km in bezit geweest van een C4 Coupé. Ik moet toegeven dat ik het een best luxe, fijne en comfortabele auto vond (alleen geen bochtenridder). De C4 was van de 2e eigenaar die hem sinds 2011 had (1e eigenaar was een leasemaatschappij), 68.xxx NAP km's, climate control, cruise control, parkeersensoren, regensensor, lichtsensor, etc. Ik heb deze gelijk vanmiddag weer doorverkocht aan een kennis van me met een autobedrijf. Oftewel van Zeeland naar Roelofarendsveen gereden (met een tussenstop voor thee en bijpraten bij een vriendin) en daar de C4 verkocht.

De terugweg was een drama dankzij het geweldige OV. 3.5 uur over gedaan dankzij defecte wissels en kabelbreuken. Dit was exclusief het begin met een Alfa 156 GTA dat wel opvallend voorspoedig verliep :df: .

Al met al de gehele dag in de auto gezeten/aan het reizen geweest, 1 auto gekocht en 2 verkocht maar over de totale deal ben ik tevreden. :whistle: .

Nu alleen snel weer op zoek naar een autotje (desnoods even iets simpels voor tijdelijk) want anders moet ik maandag op de mountainbike zonder spatborden en verlichting 2x 13km door de regen naar kantoor :(

Afbeelding
Afbeelding

Sander-E46

Bericht door Sander-E46 » 11 jan 2015, 10:55

Waarom niet even de citroen gehouden dan??

Peter

Bericht door Peter » 11 jan 2015, 22:32

Als je dan toch bij mij in het dorp was had je wel een bakkie kunnen komen doen!

Toevallig haha

Gesloten