Zaterdag ga ik de sedan binnendoen. 't gaat toch even slikken worden vrees ik. Als ik er naar kijk en ermee rijdt wil ik ze niet meer weg doen, maar dan als je die andere ziet of hoort wordt die andere slapende droom terug wakker, vandaar dat ie weg gaat.
Maar het meest klote van alles is dat de nieuwe pas beschikbaar is vanaf 30 juni... KUT seg... Nu moet ik een maand met die rotcarolla privé km's gaan maken. Iets wat ik in het verleden nooit gedaan heb omdat het simpelweg rationeel niet juist is voor petrolheads zoals wij allen...
Op de koop toe heeft Bjorn zijn M5 vorige week ook verpatst vanwege dezelfde reden als die van mij, dus deze maand gaat gewoon fameus tanden bijten worden

Dit wordt echt een rotmaand, enigste wat ik af en toe kan doen is de e90 320i van mijn ouders nemen en mijn geheugen aan de benzinepomp aan te scherpen door de juiste vulslang te kiezen

anyway, dit moest dus ff van mijn hart af want ik wordt nu al krankzinnig van die Toyo. Het regent binnen dus wil je snel thuis zijn, maar dat gaat niet want bij volgas in 3de schiet ie uit versnelling. Dus dan rijdt ik binnendoor, maar warempel: Blijkt dat de silent blocs omgekeerd zijn gemonteerd af fabriek dus telkens als ik een verkeersremmer pak vliegen mijn ophangingdriehoeken tegen het voorste subframe met de nodige symphonie als gevolg. Dan zet je de radio maar wat harder zeg je? ja hoor, been there done that. Kartonnen 2.5 w boxjes met een fisher price concurrerend cd-speler achtig ding zorgen ervoor dat je al snel hoofdpijn krijgt. Ok, GPS aanzetten en kortste route naar huis zoeken! Nope, sigarettenaansteker doet het niet... Kaart in de deur nemen? Vergeet het maar, die staat gedeeltelijk onder water door het waterlek langs de voorruit... etc...
10k km heeft ie, kzou er 2 jaar mee moeten rijden...
Heb mijn vriendin beloofd om te stoppen met roken, toch maar even mee wachten...