Dank allen. Sorry voor late reacie, had eigenlijk op vakantie moeten zijn maar vrouw ligt plat met hernia dus beetje druk met kids en huishouden. Geweldig zeg bij deAH langs gaan voor met lustmoordenaars met een winkelwagentje.
Leer kleur is merino silverstone fwiw.
En wat betreft overgang van GTR naar M4 kappersversie (wil je nog meer korting dan vorige keer Hans?), het voelt eerlijk gezegd beetje als vreemdgaan (or so I heard). Ik weet dat het fout is, weet dat ik er later spijt van krijg maar kon dat strakke modelletje even niet weerstaan.
Maar ja, laten we zien hoe het bevalt, iets anoniemer is prettig. Je komt hiermee ook redelijk met verkeer mee. 200 pk minder is veel, maar hoe vaak gebruik je die 200 PK meer? En met 425 PK is de M4 zeker wat speelser dan de GTR met 600+ PK. Om daar iets speels aan te voelen moet je je echt heel erg misdragen. We gaan het zien. Zal de GTR zeker missen en ben ee 95 pct van overtuigd dat ik wanneer de R36 uitkomt ik weer in de rij staan. Misscien heb ik dan ook tijd om er fun kilometrs mee te maken. DF trackdays her I come!