wou dat ik zoveel geduld en precisie voor een auto had als Roderick, maar aan de andere kant ook weer blij dat ik het niet zo heb
ik bekijk het altijd op een paar punten, het bedrag/leeftijd/benzine/kmst/apart/uniek/emotie en dat alles in de mix bekijk ik het dan rond het bedrag, ik praat het veelal dus goed voor het uiteindelijke bedrag bv van die mix voorwaarden.
ja, ik had dan bv wel liever een bv betere kleur willen hebben of nog minder km of nog strakker, maar daar betaal je bv ook veelal meer voor en of worden niet snel aangeboden in een bepaalde tijd.
als ik wat wil en heb de handen vrij dan beslis ik meestal redelijk snel wat op dat moment er nog staat en toehapt op het bod wat ik die persoon geef bv.
maar heb dan al wel veel auto's van te voren verzameld over het algemeen en daar kijk ik dan opnieuw tussen en stuur wat mails rond en of bel wat.
ik denk meestal zo, als het dan lukt voor een X bedrag of de auto is al voor een scherpe prijs qua type kar, dan denk ik, bevalt het niet kan ik het ook zo weer verkopen rond dat bedrag, althans zo deed ik dat in het verleden veel.
het hoeft voor mij dus niet 100% allemaal te kloppen of de perfecte kleuren rest combo, maar er moeten natuurlijk wel wat rakende zaken bij zitten voor DF of try out