maja dat doe je ook niet snel, dan wordt ie onrustiger op hoge snelheid denk.
In welk opzicht? En in vergelijk met de 1M neem ik aan?Andre schreef:Moet wel zeggen dat een M235i mij niet zo veel doet qua wegligging.
Motorblokje is inderdaad een heerlijk blokje. In vergelijk met het blok in de 435i veel beter bij de les (qua gasrespons) en met de sportautomaat is het wel kinderlijk eenvoudig om dat blok zijn werk te laten doen.Andre schreef: De Motor is wel beter dan de 1M. Met wat aanpassingen zou de M2 wel wat kunnen worden. Let s hope so. De 1M is alweer langer dan 3 jaar in mijn bezit. Ik kijk wel uit naar wat nieuws. Had nog even een M3/M4 in me vizier. Maar na een test rit kon die mij niet overtuigen om de 1M te ruilen
Vraag is volgens mij inmiddels beantwoord na een stuk in de 1M gereden te hebben vanochtend. Op naar de M2!Joop schreef:In welk opzicht? En in vergelijk met de 1M neem ik aan?Andre schreef:Moet wel zeggen dat een M235i mij niet zo veel doet qua wegligging.
YuupJoop schreef:Vraag is volgens mij inmiddels beantwoord na een stuk in de 1M gereden te hebben vanochtend. Op naar de M2!Joop schreef:In welk opzicht? En in vergelijk met de 1M neem ik aan?Andre schreef:Moet wel zeggen dat een M235i mij niet zo veel doet qua wegligging.
Scott26 schreef: Interesting update - UKL platform is a modular chassis and can be adapted/subtracted as FWD or RWD.
Full decision on the next 2 Series is not final yet (full decision will be taken by the end of the year) and can use the UKL chassis but can adapted for RWD. (BMW M are fighting for RWD because the M2 is apparently even more outstanding than the 1er M Coupe).
What the strategy aims to show is a split between the 1er and 2er, but vehicles that cannot compromise on space and versatility will be addressed via FWD namely the 1er , X1 , X2 and Active/Gran Tourers.
THIS is the 1er Sedan but the strategy involves a 2er Gran Coupe. So that compact entry lines will mirror the upper segments in the BMW portfolio.
The G chassis or 35Up (more info on 35Up platform) is too expensive to use for smaller compact cars and therefore starts with the 3er or in the case of the first entry model the G01 X3.
Dat die AT 2 serie heet, snap ik sowieso niet. Ben je bezig met alle sportieve modellen (Coupe, cabrio, GC) een even getal te geven en de 'normale' modellen een oneven, geef je het meest zaaddodende van het stel een even nummer.Joop schreef: Lijkt mij wel dat ze dan de 2er Active Tourer een ander naam moeten gaan geven...
Benieuwd wat dat hier gaat kosten...De BMW M2 zou 379 pk aan vermogen krijgen uit zijn geblazen 3,0-liter zescilinder. Dat meldt AutoBild. Verder gaat het gerucht dat de auto leverbaar is met een handgeschakelde zesbak of een zeventrapsautomaat.
De 3,0-liter zescilinder N55-motor biedt de mogelijkheid om stevig opgevoerd te kunnen worden. 379 pk is een reëel getal, ook als je kijkt naar de grotere broers van de M2. De M3 en M4 beschikken over 431 pk, genoeg afstand met de M2 dus. De M2 zal verder het nodige aan techniek delen met beide auto’s; het M-differentieel, de stuurinrichting en het remsysteem.
Het is nog wel even wachten voor we het zeker weten, want de productie start pas volgend jaar november. Voordat de auto geleverd kan worden, is het al begin 2016. Dan zal de auto volgens AutoBild op de Duitse markt komen vanaf zo’n 56.000 euro. Reken er maar op dat de auto hier flink duurder wordt. autoweek.nl
WHAHAHAHAHHAHAHAsmiley schreef:Zo, uit de optielijst van de aankomende 2 cabrio![]()
Ik vind die 2 serie van BMW een van de allerlelijkste auto's die er op dit moment rondrijden. Het konijn (red. de 1 serie) is al lelijk, maar het is BMW gelukt om daar een schep bovenop te doen met de 2 serie.matthyssie schreef:Hij lijkt verdomd ook nog.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 5 gasten