Met een beetje lezen op fora ben ik er toch wel achter dat ook hier er een hele community achter schuilgaat en dat ook in deze hobby the sky the limit is. Denk ik eens een keer iets gevonden te hebben wat leuk is en weinig geld kost...

Wow, dat ziet er mooi uit Chris. Ongelofelijk hoe Lego veranderd is in de loop der jaren! Super!Chris van S. schreef:Volgens mij hadden we een lego topic, maar die kan ik niet meer vinden. Dus dan post ik onderstaand maar hier;
Al een paar jaar heb ik dit spul staan. Met name vind ik die Enzo en die 599 erg gaaf. Echter om die dingen neer te zetten heb je een groot stuk ruimte nodig en dus verdwenen die dingen ergens in een hoek. Na beetje google werk had ik een briljant idee gezien en dit weekend direct nagemaakt. En het resultaat is geweldig geworden.
84 cm lengte, 37 cm spanwijdteRobin schreef:Hoe groot is dire Concorde wel niet dan?
Het model kun je zo goed als kant en klaar kopen voor de adviesprijs €425,- voor de afgebeelde LTM 1500 8.1. Dan kun je nog uitbreiden met andere Jibs, meer contragewichten etc. etc....Fernando schreef:@JP
Heel indrukwekkend om te zien, hoeveel kost zoiets qua tijd/geld ongeveer?
http://www.schuitenminiaturen.nl/www/nl ... etail/8892" onclick="window.open(this.href);return false;Robin schreef:Off topic:
Vraag, ik zoek dit 1:18 schaalmodel van AutoArt, Lancia Delta S4 nr 6(1985 RAC) of nr7 (Monte Carlo 86)
Gezocht op Marktplaats, toms.nl, autopassion.nl, niks...
Graag hier in NL dus.
Bvd!
Zat als ik me goed herinner ook een trailer zonder lading bij? Heb hem hier ook gehad, is uiteindelijk gedemonteerd geworden want onderdelen gesloopt voor een zelf bedacht fabrieksel///Joost schreef:^^^^^ Hahaha...zo herkenbaar. De holy grail in het Intertoysboek.
Er was een zwarte met trailer. Ik had ook de witte met de 'neus'. De zwarte had dan wel een trailer maar niet de neus...InjectTheVenom schreef:Zat als ik me goed herinner ook een trailer zonder lading bij? Heb hem hier ook gehad, is uiteindelijk gedemonteerd geworden want onderdelen gesloopt voor een zelf bedacht fabrieksel///Joost schreef:^^^^^ Hahaha...zo herkenbaar. De holy grail in het Intertoysboek.
Gebruikers op dit forum: Dimitri, Google [Bot], Martijn_bmw, PetervdH en 17 gasten