Wel in variant graag....Luco schreef:Jij wilt gewoon een aangeklede golf van 20k met 7% bijtelling

Wel in variant graag....Luco schreef:Jij wilt gewoon een aangeklede golf van 20k met 7% bijtelling
Aixam ?dvh schreef:A ....
Ben ook heel benieuwd naar dit blok.sitechris schreef:Ik rijd volgende week de V40 D4 business. Ben wel benieuwd naar de auto. 190 pk voor 30k is een scherpe prijs. Ik snap overigens dat je hem te klein vind, het is ook geen grote auto. Jammer dat je niet voor de Leon kiest, maar als de klik er niet is moet je hem niet kopen.
Jup, de 308 station is er in 14% bijtelling volgens mij.tomgtr schreef:Is er een belastingvriendelijke versie van 308. Laatste vakantie in Portugal in gereden 10 dagen. Ding rijdt echt fantastisch, ziet er prima uit en interieur was ook dikke ok. Die auto viel me wel zo ontzettend mee, diep onder de indruk.
G tron voor 30K bij Auto Flevo.....tomgtr schreef:Als je een premium interieur wil moet je premium bukken. Back to Audi
Niet echt heel spannende voorkant......
Kosten rijklaar maken van deze nieuwe Audi A3 Sportback Pro Line S bedraagt 1.094,- euro.
Inclusief pixel probs. Kan ook niet anders voor deze weggeefprijsErikS schreef:Die pina is ook wel leuk @ han.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], De fiscalist, Erik dB, Martijn_bmw en 7 gasten