Project is weer van de grond. Er kwam 'even' een 'back to the future' project langs wat wat meer TLC nodig had dan gedacht... Is nog niet klaar maar het werd eerst weer tijd voor de S54 Powered Defender.
Inmiddels de versnellingsbak klaar, mal gemaakt (en wordt op moment afgemaakt) om de bellhouse te kunnen verlassen ivm stand van de motor.
Ook de motor open gehaald en de drijfstanglagers eraf gehaald. Gelukkig geen schade aan de krukas, en de lagers zagen er gesleten uit, maar niks ernstigs. GELUKKIG!! Zitten ookal de M10 bouten in. Vraag me alleen af, moeten de drijfstangbouten vervangen worden bij lagers vervangen? Lagers staan in bestelling, hopelijk eind deze week alles ophalen en volgende week verder bouwen.
Verder begonnen met een steun voor de stuurbekrachtigingspomp. Die komt op de plek van de aircopomp, airco in een Defender is overkill ivm de luikjes onder de voorruit

Eind deze week komt er vast ook nog een pakketje met onder andere een vliegwiel. Ook nog een nieuwe radiator meegenomen van werk

Als alles nou eens zou meezitten hangen motor bak er deze maand nog in, dan kunnen de cardanassen eronder en kan het afmonteren beginnen. Stiekem ook veel werk, volledig custom uitlaat nodig incl aanpassingen aan uitlaatspruitstukken, koelsysteem, electra, ECU wegbrengen om sleutelherkenning en alle andere onzin eruit te laten proggen...
Verder is de daily 328i deels gesloopt, dat gaat een 325tds worden (m'n maatje heeft hem overgenomen) en rijd ik tegenwoordig in een 131pk Seat Ibiza sport van 2003
