Dat interieur, dat doet het hem.......Macboy schreef:Zowel van binnen als van buiten een van de mooiste designs ooit

Dat interieur, dat doet het hem.......Macboy schreef:Zowel van binnen als van buiten een van de mooiste designs ooit
5.5 Bi-turbo klinkt ook fantastisch, dus ben er vrij zeker van dat ook deze heel goed gaat klinken. Niet zo goed als de 6.2, maar dat is ook behoorlijk onmogelijk.indobesar schreef:Zijn er al videos beschikbaar? Ben erg benieuwd naar het geluid van de V8 turbo na het NA 6.3 geweld.
Even voor de duidelijkheid , ik had 't over die witte.flieger schreef:
[/img]
Tom schreef:Wow ik vind em echt vet! hoe vaker ik em zie hoe beter ie word![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GT = 485pkRobin schreef:Dit is dus de 5.5(?) GT Biturbo, maar wat houdt GTS dan in?
ik dacht dat het een 4.0 biturbo is/zijn.Tristan schreef:GT = 485pkRobin schreef:Dit is dus de 5.5(?) GT Biturbo, maar wat houdt GTS dan in?
GTS = 510pk
De AMG GT krijgt namelijk een 4-liter V8 met twee turbo’s onder de kap. Deze turbo’s bevinden zich tussen de cilinderbanken om de krachtbron een stuk compacter te maken. Om de smering ook onder heftig bochtenwerk optimaal te houden heeft AMG gebruik gemaakt van een dry-sump systeem. Alles bij elkaar resulteert dit in een vermogen van 462 pk voor de gewone versie en 510 stuks voor de ‘S’.
Dan maar wat minder hard rijden!Macboy schreef:Godverdomme klote kilometer teller met die ongelijke schaalverdeling op het einde. Wel per 30 maar ongelijke afstand.
Stelletje prutsers![]()
Maar goed maakt hem er niet minder begeerlijk om !
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 1 gast