Dat interieur, dat doet het hem.......Macboy schreef:Zowel van binnen als van buiten een van de mooiste designs ooit
Mercedes AMG GT en GT-S
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Mercedes AMG GT en GTS
- dvh
Heerlijke auto 
Maandag trouwens even in zo'n nieuwe Jaguar gezeten.. Dat is ook mooi. Maar dit ziet er bijzonder fraai uit.
Zal eens even door het dorp lopen om te kijken of er al een staat
Maandag trouwens even in zo'n nieuwe Jaguar gezeten.. Dat is ook mooi. Maar dit ziet er bijzonder fraai uit.
Zal eens even door het dorp lopen om te kijken of er al een staat
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Zag vandaag nog een F-Type Coupe staan, dat is toch wel de ultieme auto wat mij betreft.
Maar deze AMG GT is het ook wel hoor. Dit wordt een toekomstige klassieker, somehow doet deze me ook meer dan een SLS AMG.
Maar deze AMG GT is het ook wel hoor. Dit wordt een toekomstige klassieker, somehow doet deze me ook meer dan een SLS AMG.
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Zijn er al videos beschikbaar? Ben erg benieuwd naar het geluid van de V8 turbo na het NA 6.3 geweld.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Crap wat een gaaf ding zeg 
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
5.5 Bi-turbo klinkt ook fantastisch, dus ben er vrij zeker van dat ook deze heel goed gaat klinken. Niet zo goed als de 6.2, maar dat is ook behoorlijk onmogelijk.indobesar schreef:Zijn er al videos beschikbaar? Ben erg benieuwd naar het geluid van de V8 turbo na het NA 6.3 geweld.
-
allen
Heerlijk ogende wagen, maar blijf zonder twijfel de buitenzijde van de F type Coupe mooier vinden.
- GTRene
in deze video kun je hem wel horen, heeft dezelfde soort pops and bangs bij gas los als de cayman gts
-
Tom
AMG heeft voor de introductie al heeeeel veel teasers online gezet, vooral veel van het geluid. Staan wellicht nog op de site.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ook naar sounds gezocht , maar weinig 'moois' gevonden, hij trrekt niet echt door, waardoor hij klinkt als 't doortrekken van 'n WC, in 't middengebied...
De meningen over de looks zijn niet onverdeeld zie ik met name op YouTube. Zelfs de neus moet 't ontgelden , terwijl ik 'm just tot en met de B stijl daklijn WEER-GA-LOOS vind en de achterkant is wennen, maar dat had ik ook bij de SLS en dat kwam ook goed.
991 is de sensible choice, kun je niet fout mee gaan, maar 't is niet apart/anders/een frisse wind qua looks.
Alhoewel deze op de F Type lijkt en er bij die twee nogal wat retro inzit, waar ik niet altijd even gek op ben, maar ik geef GT en F het meer dan benefit of the doubt.
En passant ook wat testjes van de nieuwe C 400 gekeken en de upcoming nieuwe Jag XE. Beide 'prima' aanvulling in dat segment vind ik.
De meningen over de looks zijn niet onverdeeld zie ik met name op YouTube. Zelfs de neus moet 't ontgelden , terwijl ik 'm just tot en met de B stijl daklijn WEER-GA-LOOS vind en de achterkant is wennen, maar dat had ik ook bij de SLS en dat kwam ook goed.
991 is de sensible choice, kun je niet fout mee gaan, maar 't is niet apart/anders/een frisse wind qua looks.
Alhoewel deze op de F Type lijkt en er bij die twee nogal wat retro inzit, waar ik niet altijd even gek op ben, maar ik geef GT en F het meer dan benefit of the doubt.
En passant ook wat testjes van de nieuwe C 400 gekeken en de upcoming nieuwe Jag XE. Beide 'prima' aanvulling in dat segment vind ik.
- Macboy
Ik heb er nog steeds geen woorden voor hoe mooi de auto is
Blijf me ook beetje verbazen over sommige negatieve reacties. Meeste mensen moeten gewoon wennen en na een tijdje zijn ze vast alsnog om. En als ze de auto in het echt hebben gezien al helemaal !
Verder valt me op dat de tellers ook geweldig mooi zijn. Geen digitale onzin, maar mooie klassieke klokken. Nog weinig van gezien, maar dat beetje dat ik zag belooft veel goeds !
Blijf me ook beetje verbazen over sommige negatieve reacties. Meeste mensen moeten gewoon wennen en na een tijdje zijn ze vast alsnog om. En als ze de auto in het echt hebben gezien al helemaal !
Verder valt me op dat de tellers ook geweldig mooi zijn. Geen digitale onzin, maar mooie klassieke klokken. Nog weinig van gezien, maar dat beetje dat ik zag belooft veel goeds !
-
Robin
Jeses wat mooi.
Wat zou die op de zaak kosten:)
*zoekt leaserates voor 3 jaar/50k km per jaar full*

Wat zou die op de zaak kosten:)
*zoekt leaserates voor 3 jaar/50k km per jaar full*
-
Robin
Even voor de duidelijkheid , ik had 't over die witte.flieger schreef:
[/img]
'Center of Excellence', met die kneuterige bakjes...
Laatst gewijzigd door Robin op 12 sep 2014, 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Tom
Wow ik vind em echt vet! hoe vaker ik em zie hoe beter ie word

-
Robin
Tom schreef:Wow ik vind em echt vet! hoe vaker ik em zie hoe beter ie word![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muziekdraadjes en dan met name Elvis Presley, graag in OFF TOPIC Tom:)
-
Robin
Dit is dus de 5.5(?) GT Biturbo, maar wat houdt GTS dan in?
- Tristan
GT = 485pkRobin schreef:Dit is dus de 5.5(?) GT Biturbo, maar wat houdt GTS dan in?
GTS = 510pk
- GTRene
ik dacht dat het een 4.0 biturbo is/zijn.Tristan schreef:GT = 485pkRobin schreef:Dit is dus de 5.5(?) GT Biturbo, maar wat houdt GTS dan in?
GTS = 510pk
zwart past hem goed, die velgen staan wat minder op die foto's.
edit:
De AMG GT krijgt namelijk een 4-liter V8 met twee turbo’s onder de kap. Deze turbo’s bevinden zich tussen de cilinderbanken om de krachtbron een stuk compacter te maken. Om de smering ook onder heftig bochtenwerk optimaal te houden heeft AMG gebruik gemaakt van een dry-sump systeem. Alles bij elkaar resulteert dit in een vermogen van 462 pk voor de gewone versie en 510 stuks voor de ‘S’.
- Macboy
Godverdomme klote kilometer teller met die ongelijke schaalverdeling op het einde. Wel per 30 maar ongelijke afstand.
Stelletje prutsers
Maar goed maakt hem er niet minder begeerlijk om !
Stelletje prutsers
-
ErikS
Dan maar wat minder hard rijden!Macboy schreef:Godverdomme klote kilometer teller met die ongelijke schaalverdeling op het einde. Wel per 30 maar ongelijke afstand.
Stelletje prutsers![]()
- JP
Da's toch geen gezicht......
AMG geeft je vleugels.....
- dvh
- Bijlagen
-
- image.jpg (181.4 KiB) 3244 keer bekeken
-
- image.jpg (191.43 KiB) 3244 keer bekeken
- Sperdy