Allen ik heb genoeg droomwagens gehad, geen een heb ik spijt van gehad. Maar wel allemaal prive gekocht. Gewoon omdat ik inderdaad niet van achteren wil gepakt worden door de overheid. Mijn stelling gaat ook niet op voor geld uitgeven. Ik geef genoeg geld uit aan allerlei dingen die ik leuk vind. Ik heb geen commentaar op mensen die vanuit een passie een mooie auto willen rijden. Helemaal prima. Maar diezelfde mensen hebben ook oogkleppen op als ze hier dikke bijtelling over willen betalen. De hele dag lopen kankeren over hoeveel belasting ze wel niet moeten betalen aan alle uitschot en uitvreters in Nederland. Hoe alles gewoon kut loopt in dit land blablabla.. maar onder tussen zelf wel kruiwagens met geld richting die verslinders dragen onder het mom van het is mijn hobby.allen schreef:Rico, je hebt nog een passie voor een bepaalde wagen en je kunt deze aanschaffen en onderhouden. Je kiest ervoor om dit vooral niet te doen en je heil te zoeken in de fiets en een paar hardloopschoenen zodat je in jouw beleving vooral niet van achteren gepakt kan worden door de overheid.
Aan het einde van de rit sta je met 2 miljoen euro voor de poort tegenover Petrus.
Jij hebt je leven lang lopen zwoegen, de rente was ten opzichte van de inflatie ruk en omdat je er niets aan hebt gooit Petrus het geld naar beneden.
Je kinderen vangen het op en mogen bukken voor de overheid omdat papa zo egoïstisch was om zich niet voor hun op te offeren.
Durf te leven, flikker je loopschoenen weg en koop je droomwagen!
Hardlopen/fietsen/punniken whatever heeft allemaal niks te maken met mijn principe om geen bijtelling te willen betalen over een hobby.