mooi zooitje dus in die wereld van voor en tegenstanders

glas half vol of half leeg
of
het dooit wel, het dooit niet, het dooit wel, het dooit niet maar dan met een ijs bloem

Zeg 't maar. Ik heb wel wat ideeën al vallen die bij het 'zogenaamd politiek correct intellect' niet in goeie aarde denk ik:)"Het is misschien te laat om de politici en rijke elite ervan te overtuigen het roer drastisch om te gooien. Dus is het aan de rest van ons om na te denken over hoe we onszelf kunnen beschermen tegen deze onzekere toekomst." .
Laten we beginnen met de PvdA, levensgevaarlijke organisatie:)smiley schreef:D66 op de terrorismelijst krijgen zeg maar.
zo ist maar net.Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald` ... (=je kan beter iets voortijdig stoppen dan doorgaan tot het helemaal verkeerd gaat)
Ik hou van steden en actie. De rust is er wel op 't strand(de steden liggen aan de kust schuin tegenover de Antillen zegmaar) . Gevaar loopt men niet meer dan in Amsterdam zegmaar, meer naar 't zuiden is 't wel oppassen geblazen(2000km naar 't zuiden) . Cali. Da's wel levensgevaarlijk. Een taxichauffeur wilde ons met 'n maat op een scooter van onze koffers beroven net na 't vliegveld. Ging net goed....pfffGTRene schreef:![]()
wil je wel in zo'n vrij grote (denk ik) stad wonen?
dat is nou niet meteen 'rustig'![]()
bovendien grotere kans op geweld of opstootjes als er wat te protesteren valt om 1 of ander iets, dan doen ze dat vaak in grote steden.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berry1000RR, beske, Bing [Bot], Bokkepoot, GRzep, nielsdf, Pfhmulder, Sabberjoch, tomgtr en 1 gast