Daily : Seat Leon Cupra DSG (350 pk met JD chips). Compacte allrounder en sleeper. Meer auto heb ik niet nodig.
Funcar : Shelby Mustang 500 GT. Gewoon om te cruisen en je oor te laten bloeden.
Track : Megane RS 275 Trophy-R. Lekker M3's pesten op de Ring.
Cabrio : Jaguar F-type V6S (heb al de V8 sound met de Mustang).
Wintersport : BMW M550d
Lijstjes
-
Onlinesitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Lijstjes
Leon Cupra met 350pk. Het zal wel weer verkeerd overkomen, maar dat zijn toch voorwielaandrijvers?:)sitechris schreef:Daily : Seat Leon Cupra DSG (350 pk met JD chips). Compacte allrounder en sleeper. Meer auto heb ik niet nodig.
En dan volgt er onder nog 'n lijstje lol
Funcar : Shelby Mustang 500 GT. Gewoon om te cruisen en je oor te laten bloeden.
Track : Megane RS 275 Trophy-R. Lekker M3's pesten op de Ring.
Cabrio : Jaguar F-type V6S (heb al de V8 sound met de Mustang).
Wintersport : BMW M550d
De Megane RS 275 doet in 't blad Sportauto over Hockenheim Short ongeveer 1,5 a 2 s langer dan de vorige M3 (op zo'n kort baantje lol) en ook op de Ring in handen van die Sportauto gasten kun je 't wel schudden met dat ding tov de usual suspects. Cijfermatig dan he...ze waren er niet zo overtuigd van...
In handen van Renaultmensen en zwaar aangepast tov de kar in de showroom(wij van WC Eend adviseren WC Eend) kwam ie of z'n voorganger er prima af:)
DISCLAIMER: Don't shoot the messenger, ik heb 't verhaal hierboven niet bedacht:)
- Joy
Voor het praktische werk een Volkswagen Multivan voorzien van de MTM 2.5 TFSI 5 pitter ombouw. Gotta love sleepers (472 pk):

Voor het sportieve werk een Mercedes CLK63 AMG Black Series. Daar heb ik nog steeds een ontzettend zwak voor:

Voor het koesteren en af en toe eens uitlaten, een Alpina B8 sedan in Alpinablauw. Ook zo een jeugddingetje:

Voor de comfortabele in stijl trips een Jaguar XKR in S-uitvoering van de vorige generatie. Lijnenspel doet het 'm:

En voor het op stap gaan met meerdere mensen een Range Rover Vogue. Eventueel nog eens een stukje offroad meepakken voor de leuk:

Voor het sportieve werk een Mercedes CLK63 AMG Black Series. Daar heb ik nog steeds een ontzettend zwak voor:
Voor het koesteren en af en toe eens uitlaten, een Alpina B8 sedan in Alpinablauw. Ook zo een jeugddingetje:
Voor de comfortabele in stijl trips een Jaguar XKR in S-uitvoering van de vorige generatie. Lijnenspel doet het 'm:
En voor het op stap gaan met meerdere mensen een Range Rover Vogue. Eventueel nog eens een stukje offroad meepakken voor de leuk:
-
Ik zou die Pina B8 snel kopen, Joy.....
M3 weg, pina erin. Die dingen zijn aardig hard aan het stijgen, helemaal in vorm van een touring....
M3 weg, pina erin. Die dingen zijn aardig hard aan het stijgen, helemaal in vorm van een touring....
-
Onlinesitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Ik neem geen genoegen met de gewone Megane RS 275 Trophy. Ik neem de Trophy-R. De versie die de Nordschleife in 7:54 doet.Robin schreef: De Megane RS 275 doet in 't blad Sportauto over Hockenheim Short ongeveer 1,5 a 2 s langer dan de vorige M3 (op zo'n kort baantje lol) en ook op de Ring in handen van die Sportauto gasten kun je 't wel schudden met dat ding tov de usual suspects.
En het klopt, in mijn lijstje staan twee FWD auto's. Ook 2 RWD's en 1 AWD. De fascinatie voor RWD vind ik persoonlijk overrated. Alsof alle RWD auto's top zijn en alle FWD auto's bagger.