Nu vind ik die loupe ook wel 'des Rolex', heb er ook nooit 'n probleem van gemaakt.
Alhoewel de symmetrie van de NoDate perfect is(ik zou bijna zeggen de mooiste sportrolex daardoor) , zou ik zelf de datum gaan missen.
Anyway, geen Ferrari dus.
Nu had ik ergens in 2001 ofzo een Girard Perregaux Pour Ferrari chrono met 'n carbon dial en achterop 't steigerende paardje gegraveerd, het was de F300. Mooi ding. Toen al 'klein' met 38mm dacht ik:
GP raakte hun Ferrarilicentie kwijt en daarna kwam Panerai met z'n Ferrari collectie en nu Hublot.
MAAR ergens begin 1950 had Zenith een chrono met toen al (marketingtechnisch z'n tijd ver vooruit?) een Ferrari logo op de plaat. Ding bracht op de veiling ook centen op , 15 mille:
http://grail-watch.com/2014/05/27/1950- ... ronograph/" onclick="window.open(this.href);return false;
Enzo werkte IWC met Porsche (die nu al jaren zelf een eigen collectie heeft) en later Mercedes, JLC met Aston Martin nog steeds, GP even met BMW en verder weet ik 't even niet:)
Oh ja verrek, Audemars Piguet had wat met Maserati(ze hadden 'n joint venture toen die MC12 ergens 8/10 jaar terug ofzo?) uitkwam.