Tja, wat moet ik er van zeggen.
Als ik met mijn felrode 911 met Turbo-spoiler rijd kijken ze de andere kant uit, of ze denken dat ik veel te hard rijd icm geluid en kleur. De Panamera Turbo trekt wel ontzettend veel aandacht, mensen die willen kijken wie er achter het stuur zit, of gewoon de auto an zich. Zelfs vrouwen en kleine kinderen kijken regelmatig naar de auto, terwijl ik dat met de rode 911 helemaal niet heb. Ondanks dat de Panamera helemaal geen opvallende kleur heeft (Carbon Grijs, wel met gele keramische remmen). Vaak wel zo dat ze kijken bij het stoplicht, en als je dan terug kijkt snel wegkijken.
De donkergroene 912 valt helemaal niet op eigenlijk, misschien denkt iedereen dat er een Kever aankomt afgaande op het geluid

.
M'n Kever uit '66 trekt wel weer veel aandacht, maar dat is meer door de looks icm geluid. Veel herrie. Geen boze reacties maar meer verbazing omdat het ding zo hard gaat (vooral leuk op de snelweg).
Met m'n ex-996 had ik wel een keer iets negatiefs meegemaakt: daar hadden 2 sjonnies in een Golf V bij de Mac een Chickenwrap op gegooid terwijl ik voor het raam zat te kijken...