Mooi ding zo op de foto's.

En ? Hoeveel eigenaren ? Netjes bereden. Netjes onderhouden ? Schade gehad ?Downforce Hans schreef:Ik ken die auto............is van Downforce Jan geweest.
ehhhh, weet ik niet,ja,ja,ja om even kort antwoord te geven op je vragen..........markk schreef:En ? Hoeveel eigenaren ? Netjes bereden. Netjes onderhouden ? Schade gehad ?Downforce Hans schreef:Ik ken die auto............is van Downforce Jan geweest.
Mark.
Dank, ik heb Jan al gesproken op facebook. Exit deze GT3 voor deze prijs.Downforce Hans schreef:ehhhh, weet ik niet,ja,ja,ja om even kort antwoord te geven op je vragen..........markk schreef:En ? Hoeveel eigenaren ? Netjes bereden. Netjes onderhouden ? Schade gehad ?Downforce Hans schreef:Ik ken die auto............is van Downforce Jan geweest.
Mark.
Why? Jan heeft er lichte schade mee gereden maar ik denk dat er zeker mindere te koop staan.markk schreef: Dank, ik heb Jan al gesproken op facebook. Exit deze GT3 voor deze prijs.
Mark.
Kassa! Haal ik liever zelf 'n Italiaanse schone opmarkk schreef:Nee stond gisteren nog op de site voor 90k.
Mark.
Ha mooie gedachtekronkels. GT3 is gaaf en past goed naast je Boxster ter vervanging van de EVO.markk schreef:Iemand bekend met 80-nd-bf. Zwart 996 GT3 mk2, 77k km, vraagprijs 60k ?
Staat te koop bij de Groot autoservice in meerkerk
http://www.handelsprijzen.nl/advertenti ... 693/-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Staat momenteel bij Gabocar in Alphen en ben net even kort wezen kijken. Op eerste gezicht mooi ding.
Damn dit is al de 3e keer de afgelopen zeg 6 weken dat ik serieus nadenk over een GT3:
a) Toen ik hoorde dat FrankD 'em ging inruilen - vond inruilprijs echter te hoog om 'em "er ff bij te kopen"
b) Toen ik probeerde die van FrankD bij de dealer op te halen en M3/EVO in te ruilen - vond vraagprijs bij dealer veels te hoog, wetende wat de inruil was
c) Nu deze.
Als iemand me echt gek wilt maken en op zoek is naar een EVO 8 MR RS en/of een e46 M3 dan moet ie me een bod doen
Mark.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 8 gasten